خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/11 - 15:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزادی خواه:

فهم مشترک جهانی علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، گفت: جریان ضد صهیونیستی در دنیا به راه افتاده و فهم مشترکی بر علیه این رژیم جعلی با قوت و قدرت شکل گرفته است.

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم غزه، گفت: با جنایات رخ داده چهره خشن و ضد بشری صهیونیست‌ها برای دنیا اثبات شد، تا کنون جمهوری اسلامی ایران و برخی از کشورهای اسلامی علیه این رژیم جعلی موضع گیری می‌کردند اما سایر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی ساکت بودند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اتفاقات رخ داده طی بیش از 20 روز گذشته و کشته شدن حدود 8 هزار نفر از مردم، زنان و کودکان غزه اثبات کرد خوی وحشی‌گری ذات صهیونیست‌ها است و هر جامعه انسانی برای دفاع از هم نوع خود باید این موضوع را بداند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جریان ضد صهیونیستی در دنیا به راه افتاده و فهم مشترکی بر علیه این رژیم جعلی با قوت و قدرت شکل گرفته است، عنوان کرد: کشورهای اسلامی که تاکنون موضع قاطعی نگرفته‌اند باید بیدار شوند و علیه رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام موضع کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه مقاومت یعنی حشد الشعبی عراق، حوثی ها در یمن و حزب الله در لبنان و جبهه مقاومتی که توانست طومار داعش را در منطقه برچیند این بار باید صبر و بردباری را دیگر کنار بگذارند و برای دفاع از کودکان و زنان غزه وارد میدان شوند و پاسخ کوبنده‌ای را در ادامه عملیات طوفان الاقصی به صهیونیست‌ها بدهند و به آنها اثبات کنند که جریان اسلامی و جبهه مقاومت می‌تواند طومار آنها را برچیند و این دور از انتظار نیست. مردم منتظرهستند تا جبهه مقاومت پاسخ قاطعانه‌ای را به صهیونیست‌ها بدهد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 370871
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار