خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/25 - 15:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
در پیامی؛

فلاحی درگذشت نماینده مجلس ترکیه را تسلیت گفت

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، در پیامی درگذشت حسن بیتمز را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت حسن بیتمز معاون حزب سعادت و نماینده مجلس ترکیه را تسلیت گفت.متن این پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای تمل کارامولااوغلو رهبر حزب سعادت ترکیهسلام علیکم درگذشت جناب آقای حسن بیتمز معاون حزب سعادت و نماینده محترم مجلس ترکیه؛ موجب تألم و تأثر فراوان گردید. آن مرحوم از علمداران دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی بودند که در محافل مختلف به تبیین جنایات ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی پرداخته و از حقوق حقه فلسطینیان دفاع می کرد.به حق ایشان را می توان از نامداران جهاد تبیین و مقاومت در میان سیاستمداران اسلامگرای ترکیه نام برد.



ایشان اکثر عمر سیاسی خود را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین سپری نموده و در آخرین لحظات عمرشان، تفریط و کوتاهی سیاستمداران و همقطاران خود را متذکر شده و آنان را انذار می نماید که «در محضر الهی نسبت به سکوت خود در مقابل ظالم مسئول هستید!».



اینجانب این مصیبت را به جنابعالی، خانواده محترم آن مرحوم و به همه کنشگران عرصه دفاع از ملت فلسطین تسلیت عرض نموده و از خداوند منان رضوان و معفرت را برای ایشان مسئلت می نمایم. عاش سعیدا و مات سعیدا.



احمد حسین فلاحی



رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی./پایان پیام

  • کد خبر : 373140
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم