خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/30 - 14:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
قادری:

فرمان عفو رهبری نقشه دشمنان برای اختلاف افکنی را از بین برد

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت:فرمان عفو رهبری نقشه دشمنان برای اختلاف افکنی را از بین برد و کمک کرد تا انسجام و همدلی در کشور چندبرابر شود.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرمان عفو رهبری برای تعدادی از دستگیر شدگان حوادث اخیر کشور  اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مقاطع حساس همواره به دور از توجه به مسائل کوتاه مدت و در یک افق بلند به عنوان پدر جامعه ایفای نقش می کنند و در حوادث اخیر هم در مواجهه با جوانانی که تحت تاثیر جو ایجاد شده توسط شبکه های معاند نگرانی های خود را به شکلب مطرح کردند که به کشور و آینده آسیب زد.



وی افزود:فرمان عفو رهبری فرصتی بود تا نقشه دشمنان برای اختلاف افکنی و سو استفاده از مشکلات از بین برود و کمک کرد تا انسجام و همدلی در کشور چندبرابر شود.



نماینده شیراز تاکید کرد:خانواده ها باید مراقب باشند تا جوانان توسط جریانات ضد انقلاب مورد سوء استفاده قرار نگیرند و اجازه ندهند که جوانان مسیری را طی کنند که به خودشان و به کشور آسیب بزنند.



وی خطاب به مسئولین گفت:جوانان مهمترین سرمایه های کشور هستند و مسئولین باید به مطالبات مردم توجه کنند و فضا باید به نحوی ایجاد شود که جوانان احساس کنند می توانند  مطالبات و خواسته های خود را به راحتی مطرح کنند و نیاز به خشونت و تخریب وجود ندارد و امکان برای بیان نظرات و دیدگاه ها فراهم شود تا هر کسی هر صحبتی دارد از روش های منطقی بتواند بیان کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 357293
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار