خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/13 - 11:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی با اشاره به اهانت به قرآن کریم در سوئد؛

غرب از گسترش اسلام در اروپا نگران است/ توهین‌کنندگان به دوران جاهلیت بازگشته‌اند

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: غربی ها از گسترش و رشد اسلام در قاره اروپا نگران هستند و می خواهند با چنین اقدامات نژادپرستانه ای همچون اهانت به قرآن کریم مانع این امر شوند.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در واکنش به اهانت مجدد به قرآن کریم در سوئد، گفت: قرآن سوزی در اروپا با اهداف مختلفی صورت می گیرد؛ نخست اینکه غربی ها از گسترش و رشد اسلام در این قاره نگران هستند و می خواهند با چنین اقدامات نژادپرستانه ای مانع این امر شوند؛ این مهم در حالیت که قرآن کریم نور است و با چنین اقداماتی خاموش شدنی نیست.



عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این میان چنین اقداماتی و تکرار آن نشان می دهد موضوع دفاع از حقوق بشر و آرمان های انسانی که از سوی اروپایی ها بیان می شود، همگی دروغ بزرگی است؛ به عبارتی محتوای قرآن کریم انسان ها را به سعادت هدایت می کند اما غربی ها پنبه در گوش خودشان گذاشته اند و مانع اهانت به کتاب آسمانی مسلمانان نمی شوند که به معنای بازگشت به جاهلیت است.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این میان نباید فراموش کرد که غربی ها می خواهند با تکرار این موضوع کشورهای اسلامی را منحرف کنند؛ به عبارتی می توان دریافت که سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی صهیونیست ها با همکاری غربی ها درصدد مشغول کردن افکار عمومی مسلمانان و سایر مردم دنیا هستند تا اقدامات ضدبشری آنها کمرنگ شود در حالی که باید اذعان کرد این سیاست نخ نما شده است.



عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهای اسلامی خصوصا اعضای کنفرانس سازمان کشورهای اسلامی باید به میدان بیایند و با کشورها و دولت هایی که با اهانت کنندگان به قرآن کریم برخورد نمی کنند، روبرو شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 367661
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار