خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/29 - 14:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
توسلی:

عملیات"وعده صادق"نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران بود

نماینده کبودر آهنگ در مجلس گفت:جرای عملیات از خاک جمهوری اسلامی و ناکارآمدی گنبد آهنین در مقابل موشک های ایرانی نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران بود.

فتح الله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص اجرای عملیات پیچیده و ترکیبی "وعده صادق"توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت:مدت ها بود رژیم صهیونیستی شرارت هایی را علیه منافع جمهوری اسلامی انجام می داد و با خراب کاری و ترور در حوزه هسته ای و حوزه مقاومت طی سالهای مختلف صورت داده بود و آخرین اقدام نیز حمله تروریسی به ساختمان کنسولی ما بود که بر خلاف قوانین بین المللی بود.

وی افزود: پاسخگویی به جسارات رژیم صهیونیستی یکی از مطالبات مردم و جریان مقاومت بود و جمهوری اسلامی ایران نیز از حق دفاع مشروع بر اساس قوانین مصرح سازمان ملل استفاده کرد و عملیات ترکیبی ای انجام داد.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای عملیات از خاک جمهوری اسلامی و ناکارآمدی گنبد آهنین در مقابل موشک های ایرانی نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران بود لذا این پیام قاطعی بود به کشورهایی قصد جسارت و یا حمله به جمهوری اسلامی داشتند.

وی تاکید کرد: این عملیات ابعاد مختلف سایبری و اطلاعاتی داشت و هماهنگی میدان و دیپلماسی را نیاز داشت و پهپاد ها نیز به صورت انتهاری به سمت اهداف حرکت کردند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377342
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار