خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/20 - 17:58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
قادری:

عقل حکم می‌کند اگر نماینده‌ای در فراکسیون رأی نیاورد دیگر در صحن کاندید نشود/ عده‌ای معدود در فراکسیون انقلاب در راستای تأمین منافع شخصی بی‌اخلاقی می‌کنند

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه نباید افراد برخلاف تصمیمات فراکسیونی اقدام کنند، گفت: این رفتار خلاف عرف و اخلاق است و موجب لوث شدن تصمیمات فراکسیونی می شود ضمن اینکه کسی که عضویت یک فراکسیون را پذیرفته باید به تصمیمات فراکسیونی متعهد باشد.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از تصمیمات غیر فراکسیونی برخی اعضای فراکسیون انقلاب مجلس گفت: افرادی که عضو فراکسیون انقلاب اسلامی هستند باید به تصمیمات فراکسیونی پایبند باشند.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: عقل، منطق و اخلاق ایجاب می کند اگر افرادی در فراکسیون برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی کاندید شده و رأی نیاوردند، مجدد در صحن علنی مجلس کاندیدا نشوند.



این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خلاف عرف و اخلاق است که کسی که عضو فراکسیون است خلاف تصمیم جمعی رفتار کند چرا که کسی که عضویت یک فراکسیون را پذیرفته باید به تصمیمات فراکسیونی متعهد باشد و موجب لوث شدن تصمیمات فراکسیون نشوند البته این افراد تعداد اندکی بوده که کار درستی انجام نمی دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361518
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار