خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/11 - 09:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضازاده:

طرح «تروریستی اعلام کردن ارتش کانادا» را در مجلس دنبال می‌کنیم

نماینده مردم سلماس در مجلس با اشاره به طرح دوفوریتی مجلس در خصوص تروریستی اعلام کردن ارتش کانادا، گفت: اقدامات ضد ایرانی کانادا در مجلس پیگیری می شود.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به طرح دوفوریتی مجلس در خصوص تروریستی اعلام کردن ارتش کانادا، گفت: قطعا بیانه هایی که از طرف کانادا و کشورهای اروپایی و آمریکا یا رژیم صهیونیستی مبنی بر تحریم سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی مطرح می شود، ادعاهایی کذب و واهی است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ارکان مهم دفاعی کشور است و در تقویت بنیه دفاعی کشوراز ارکان اصلی  محسوب می شود لذا ما قبیل اقدامات کشورهای اروپایی و کشورهایی که همواره حامی تروریست‌ها و حامی منافقین بودند شدیداً محکوم می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم که از هرگونه اقدامات و  بیانیه‌های واهی علیه ایران اسلامی پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: بنیان گذار سپاه حضرت امام (ره)  است و بنیانگذار بسیج بیست میلیونی مردم هستند و قطعا سپاه مورد حمایت ملت ایران است و قطعاً ما به وجود سپاه افتخار کنیم و سپاه حامی کشور در مقابل تروریست های داخلی و خارجی است.

رضازاده افزود: از این رو مجلس شورای اسلامی در جهت مقابله با اقدامات ضد ایرانی دولت کانادا طرحی تحت عنوان تروریستی اعلام کردن ارتش کانادا را دنبال خواهد کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380068
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار