خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/16 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
بیوته بعد از پایان یافتن انتخابات مطرح کرد؛

ضرورت بازگشت قوه مجریه و قوه مقننه به ریل اصلی خود به عنوان دو بال توسعه کشور

نماینده مردم اردبیل در مجلس خواستار بازگشت هرچه سریع‌تر قوه مجریه و قوه مقننه به سمت فعالیت اصلی خود بعد از پایان یافتن انتخابات و شروع حل مشکل مردم شد.

احد بیوته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با اشاره به اینکه قوه مجریه و قوه مقننه دو بال توسعه و پیشرفت کشور هستند، گفت: قوه مقننه قوانینی را تصویب می کند که قوه مجریه باید آن را اجرا کند از این رو این دو قوه دو بال پیشرفت مملکت هستند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: زمانی که توسعه و پیشرفت مطرح می شود به این معنا است که باید مشکلات از پیش رو برداشته شود و اهمیت این قضیه بر همگان مشهود است که اگر این دو بال توسعه نتوانند همزمان حرکت کنند، دچار اختلال و مشکل می شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه ضرورت همدلی و هماهنگی میان قوا نباید باعث غفلت از وظیفه نظارتی مجلس شود، اظهار داشت: نظارت به معنای تقابل با دولت نیست بلکه برای تقویت این قوه به کار گرفته می شود لذا در بحث نظارتی تعارف نخواهیم داشت.

بیوته افزود: با توجه به اینکه در این دوره، رئیس جمهور از دل مجلس انتخاب شده است، ضرورت هماهنگی و همدلی میان دولت و مجلس بهتر از دوره های قبل درک می شود و مشهود خواهد بود.

این نماینده مردم از استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: اکنون که رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده لازم است دولت و مجلس هرچه سریع تر با بازگشت به ریل اصلی فعالیت خود به دنبال حل مشکلات مردم باشند که این موضوع برای مجلس از اهمیت بیشتری برخوردار است تا به زودی دولت جدید نیز در محل خود مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کند./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 380320
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار