خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/06 - 15:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عموئی در توضیح نشست امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس با معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات:

ضربه به صنایع نظامی و سازماندهی آشوبگران از برنامه های سرویس‌های متخاصم است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به حضور معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در کمیسیون متبوعش، گفت: ضربه به صنایع نظامی و نفوذ در مراودات اقتصادی برای ایجاد بحران و سازماندهی آشوبگران از برنامه‌های سرویس‌های متخاصم بوده که وزارت اطلاعات در حال مقابله با آنهاست.

ابوالفضل عمویی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در توضیح نشست امروز شنبه 6 اسفند ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات، گفت: در نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات، گزارشی از اقدامات اخیر و اشراف این معاونت در مقابله با برنامه‌های سرویس‌های اطلاعاتی حریف، از جمله صهیونیست‌ها ارائه کرد.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: براساس گزارش ارائه شده، سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، تلاش‌های متعددی در کسب اطلاع، نفوذ و خرابکاری در مراکز حساس و مهم کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان، بی اثر شده و در موارد خاصی در طراحی‌های فریب اطلاعاتی جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند.



وی در ادامه اظهار کرد: براساس گفته‌های مقامات معاونت ضدجاسوسی، ضربه به صنایع نظامی، نفوذ در مراودات اقتصادی به منظور ایجاد بحران و سازماندهی آشوبگران از جمله برنامه‌های سرویس‌های متخاصم بوده که وزارت اطلاعات در حال مقابله با آنهاست.



عموئی یادآور شد:در این جلسه نمایندگان ضمن طرح سوالاتی درباره گزارش ارائه شده و تقدیر از موارد خنثی شده از اقدامات دشمن، بر هوشیاری کامل نیروهای امنیتی در جنگ اطلاعاتی تاکید کردند. حاضران در جلسه، حافظان اصلی امنیت کشور را مردم دانستند و بر تقویت رویکرد «امنیت مردم پایه» تاکید کردند.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اعضای کمیسیون خواستار تبیین برنامه‌های دشمن و اقدامات وزارت اطلاعات به نحو مقتضی برای افکار عمومی شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 357754
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار