خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/12 - 12:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
یزدی خواه:

صهیونیست‌هایی که توان زندگی در مناطق اشغالی را ندارند نباید ایران قوی را تهدید کنند

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به تهدیدات رژیم اشغالگر قدس نسبت به صنعت هسته ای کشورمان، گفت: آنهایی که توان زندگی در مناطق اشغالی را ندارند، نمی‌توانند لاف سیاسی بزنند و ایران قوی را تهدید کنند.

سیدعلی یزدی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تهدیدات رژیم اشغالگر قدس نسبت به صنعت هسته ای کشورمان، گفت: نهال تنومند جمهوری اسلامی ایران طی 44 سال گذشته غرس شده و اکنون به بار نشسته است. بر این اساس کشورهای مسلمان، مستضعف و محور مقاومت از ثمره آن بهره می برند و صهیونیست ها که از درون در حال متلاشی شدن هستند، دچار استیصال شده اند.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مقامات رژیم اشغالگر قدس هر چند وقت یکبار اظهارات ضدایرانی را مطرح می کنند که صرفا برای انحراف افکار عمومی داخلی این رژیم و همچنین جامعه بین الملل نسبت به تحولات داخلی سرزمین های اشغالی فلسطین است.



وی با اشاره به اینکه آنهایی که توان زندگی در مناطق اشغالی را ندارند، نمی توانند لاف سیاسی بزنند و ایران قوی را تهدید کنند، افزود: به عبارتی رژیمی که توانایی مقابله با موشک های کوتاه برد فلسطینی ها را ندارد، چطور صحبت از حمله به تاسیسات کشورمان را بیان می کند!



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: قدرت بازدارندگی و اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران آنقدر بالاست که جاسوس های صهیونیستی دستگیر می شوند و روسیاهی برای مقامات این رژیم منحوس باقی می ماند؛ چنین رخدادی برای صهیونیست ها گران تمام شده و آنها را دچار آسیب های جدی در عرصه بین الملل کرده است.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، گفت: ایالات متحده که هم‌پیمان همیشگی صهیونیست ها تلقی می شود، جرات انجام اقدام نظامی ندارد چه برسد به رژیم رو به افول و پوسیده صهیونیستی!. در واقع دنیای استکبار و غرب می داند اولین خطا، مساوی با نابودی است لذا هیچگاه دست به چنین اقداماتی نخواهند زد./



پایان پیام

  • کد خبر : 367631
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار