خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/24 - 10:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی در آستانه روز جهانی قدس:

صهیونیست‌ها بدنبال تغییر ماهیت قدس هستند/ تقویت انتفاضه مردم فلسطین نیازمند حمایت است

نماینده مردم سمیرم در مجلس اعتقاد دارد سرنوشت مردم فلسطین و دنیای اسلام با نامگذاری روز قدس تغییر کرد زیرا این اقدام موجب بیداری ملت ها شد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با اهمیت برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز قدس، گفت: سرنوشت مردم فلسطین و دنیای اسلام با نامگذاری روز قدس تغییر کرد زیرا این اقدام موجب بیداری ملت ها شد.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: در واقع صهیونیست ها درصدد تغییر ماهیت قدس شریف و همچنین سرزمین های اشغالی بودند اما نامگذاری روز قدس موجب شد جهانیان در جریان سیاست های رژیم غاصب صهیونیستی قرار بگیرند.



وی با اشاره به اینکه انتفاضه مردم فلسطین و مقاومت آنها در مقابل صهیونیست ها با پشتوانه مردم مسلمان و کشورهای آزادی خواه قوت گرفت، ادامه داد: به عبارتی روز قدس به مردم بی دفاع فلسطین اعلام کرد که یک دنیا پشتوانه آنها هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این زمینه، افزود: بر این اساس مشاهده می شود صهیونیست ها با آن همه تجهیزات نظامی طی چند سال اخیر در مقابل جریان مقاومت در فلسطین زمین گیر شده اند و جنگ های 22 روزه و 33 روزه نشان دهنده شکست هیمنه پوشالی اسرائیلی ها است.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که آزادی قدس شریف و فلسطین به عنوان نمادی از آزادی همه کشورهای اسلامی و مسلمان تحت سلطه غرب و استبکار است لذا برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز قدس دارای اهمیت دو چندان است./



پایان پیام

  • کد خبر : 359963
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار