خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/07 - 13:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس کمیسیون امنیت ملی با صدور پیامی:

صبر ملی، بصیرت دینی و خط رهبری سه عامل بهروزی و عبور از شرایط کنونی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با صدور پیامی، حادثه تروریستی در شیراز را محکوم کرد و نوشت: صبر ملی، بصیرت دینی و خط رهبری سه عامل بهروزی و عبور از شرایط کنونی است که همگان را به آن دعوت می نمایم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ارومیه با صدور پیامی، حادثه تروریستی در شیراز را محکوم کرد و نوشت:



بسم الله الرحمن الرحیم



إنّ اللّه اشترىٰ من المؤمنین أنفسهم وأموالهم بأنّ لهم الجنّه ۚ یقاتلون فی سبیل اللّه فیقتلون ویقتلون ۖ وعدًا علیه حقًّا فی التّوراه والإنجیل والقرآن ۚ ومن أوفىٰ بعهده من اللّه ۚ فاستبشروا ببیعکم الّذی بایعتم به ۚ وذٰلک هو الفوز العظیم



خداوند از مؤمنان، جانها و اموالشان را خریداری کرده، که (در برابرش) بهشت برای آنان باشد؛ (به این گونه که:) در راه خدا پیکار می‌کنند، می‌کشند و کشته می‌شوند؛ این وعده حقّی است بر او، که در تورات و انجیل و قرآن ذکر فرموده؛ و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است؟! اکنون بشارت باد بر شما، به داد و ستدی که با خدا کرده‌اید؛ و این است آن پیروزی بزرگ.



شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان که در حال عبادت در یکی از امن ترین اماکن مقدسه بدست شقی ترین افراد روی داد را به محضر آقا امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و ملت نستوه ایران عزیز تهنیت و تسلیت عرض می نمایم.



انتقام خون این شهیدان، کمترین مطالبه ملت ایران از فرزندان خود در نیروهای مسلح است که قطعا نزدیک است.



دشمن در این مقطع زمانی حساس، وحدت و همدلی ملی را نشانه رفته است. پس همگان باید بکوشیم که بهانه دست دشمن ندهیم. صبر ملی، بصیرت دینی و خط رهبری سه عامل بهروزی و عبور از شرایط کنونی است که همگان را به آن دعوت می نمایم.



وحید جلال زاده



نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی



رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

  • کد خبر : 350976
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار