خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 12:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضازاده مطرح کرد

شکست طرح ابراهیم؛ اقدام بی‌سرانجام رژیم صهیونیستی برای کسب مشروعیت

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: سران رژیم غاصب اسرائیل از طریق اجرای سیاست عادی سازی روابط یا همان طرح ابراهیم با کشورهای منطقه درصدد کسب مشروعیت در عرصه بین المللی بودند اما با شکست مواجه شدند.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با شکست سیاست ایجاد توافق عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل غاصب موسوم به طرح ابراهیم، گفت: رژیم صهیونیستی به خوبی می داند که چهره خوبی در میان افکار عمومی دنیا و منطقه ندارد از این رو تلاش می کند با ارتقاء روابطش با برخی کشورها، خودش را تطهیر کند.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: مقامات صهیونیستی با استفاده از اهرم فشار کاخ سفید نسبت به کشورهای منطقه، خصوصا دولت های عربی تلاش کردند آنها را به عنوان هم‌پیمان خودشان معرفی کنند.



وی ادامه داد: در واقع سران رژیم غاصب اسرائیل از طریق اجرای سیاست عادی سازی روابط یا همان طرح ابراهیم با کشورهای منطقه درصدد کسب مشروعیت در عرصه بین المللی بودند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید اذعان کرد سران رژیم صهیوینستی به دنبال ایجاد روابط با کشورهای منطقه بودند تا بتوانند بر اقدامات ضدبشری خودشان در سرزمین های اشغالی سرپوش بگذارند.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که مشاهده می شود امروزه این کشورها متوجه دسیسه اسرائیلی‌ها شده اند و بر خلاف نظر صهیونیست ها، به طور جدی روابطشان با جمهوری اسلامی ایران را ترمیم و اصلاح کرده اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 359502
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار