خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/15 - 16:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نمایندگان اقلیت های دینی مجلس طی بیانیه‌ای مطرح کردند:

شهادت ناجوانمردانه فرماندهان ایرانی بی پاسخ نمی‌ماند

نمایندگان اقلیت های دینی مجلس در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیسمی را محکوم کردند و نوشتند: اطمینان داریم که شهادت ناجوانمردانه سراداران فرماندهان و همراهان و همسنگرانشان بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیسمی را محکوم کردند و نوشتند: اطمینان داریم که شهادت ناجوانمردانه سراداران، فرماندهان و همراهان و همسنگرانشان بی پاسخ نخواهد ماند.

متن بیانیه به شرح ذیل است؛

در تاریخ مبارزه به حق و آزادی طلبانه ملت فلسطین و جبهه مقاومت، وقایع شجاعت‌ها، ایثارگری و رنج مردم فلسطین و غزه حتما در یاد خواهد ماند همراهی مردم و ملت ایران نیز بخش جدایی ناپذیر این مبارزه حق جویانه است.

اما ننگ فجایع و نفرین هزاران آزاد مرد و زن و کودک نصیب صهیونیسم دون صفت و یارانش خواهد بود.

در پی رذالت و جنایات خود، اسرائیل زخم خورده عنان از کف نهاده به سفارتخانه کشور عزیزمان ایران وحشیانه حمله کرده و عقده گشایی می‌کند چنین اعمال ددمنشانه ای که تعدی جدی به حاکمیت یک کشور دیرپا محسوب می شود به شدت محکوم است و بی تاوان نخواهد ماند.

ما نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی و همه آحاد این جوامع این جنایت صهیونیسم را محکوم نموده و اطمینان داریم که شهادت ناجوانمردانه سراداران، فرماندهان و همراهان و همسنگرانشان بی پاسخ نخواهد ماند.

با تسلیت شهادت تمامی عزیزان گرانقدر وطن و جبهه مقاومت به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران و سوریه و بازماندگان آنان شکی نداریم که عزم و یکدلی ایرانیان چون همیشه سرافرازی را به ارمغان خواهد آورد.

همایون سامه یح نجف ،آبادی نماینده کلیمیان ایران

روبرت ،بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران

اسفندیار ،اختیاری نماینده زرتشتیان ایران

شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران./

پایان پیام

  • کد خبر : 376809
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار