خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/02 - 16:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
صباغیان بافقی ضمن اعلام هزینه‌های انتخاباتی خود؛

شفافیت؛ یکی از مطالبات به حق جامعه

نماینده مردم بافق در مجلس با اعلام هزینه‌های انتخاباتی خود بر شفاف سازی اموال و دارایی‌های مسئولان و نمایندگان تأکید کرد.

محمدرضا صباغیان بافقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، یکی از مطالبات مردم از مسئولان و نمایندگان مردم را شفاف سازی به ویژه در حوزه اموال و دارایی و شفافیت آرا و تصمیم گیری ها دانست و گفت: در همین راستا همواره تلاش کرده ام تا طی دو دوره فعالیت در مجلس، نسبت به شفاف سازی اموال، دارایی، حقوق و هزینه های انتخاباتی خود طی چند مرحله اقدام کنم.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بزرگی حوزه انتخابیه خود که شامل 6 شهرستان ابرکوه، بافق، بهاباد، مهریز، مروست و خاتم می شود، اظهار کرد: اهمیت این شفاف سازی از آن جهت است که هم در قانون و مقررات کشور وجود دارد و هم مطالبه مردم است اما متأسفانه از سوی مسئولان چندان استقبال نمی شود.

وی افزود: اگر شفاف سازی به صورت کامل انجام شود، بسیاری از سوءاستفاده ها و بدبینی ها خود به خود از جامعه رخت بر می بندد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی که تا کنون طی چند مرحله اموال و دارایی ها و همچنین هزینه های انتخابیاتی خود را منتشر کرده است، خاطرنشان کرد: مردم همواره از این شفاف سازی استقبال شایانی داشته اند از این رو مجددا هزینه های انتخاباتی خود را منتشر می‌کنم./

پایان پیام

برای مشاهده نامه اینجا کلیک کنید

  • کد خبر : 377457
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار