خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 13:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس جمهور در گفت‌وگو با خانه ملت:

شرط موفقیت؛ همکاری، همدلی و همراهی مجلس و دولت است/دولت و مجلس اهداف مشترک برای رفاه مردم و رفع مشکلات دارند+فیلم

رئیس جمهور پس از برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت با بیان اینکه شرط موفقیت ما همکاری، همدلی و همراهی مجلس و دولت است زیرا ما هر دو یک ماموریت داریم گفت:دولت و مجلس اهداف مشترک و واحد برای رفاه مردم و رفع مشکلات دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه با تصویب برنامه هفتم هم‌افزایی و همدلی بین مجلس و دولت بیشتر شده، برگزاری نشست‌های مشترک تا چه میزان در تقویت همدلی و هم‌افزایی موثر است؟ گفت: شرط موفقیت ما همکاری، همدلی و همراهی مجلس و دولت است زیرا ما هر دو یک ماموریت داریم لیکن جایگاه ما متفاوت است ما در جایگاه مجری هستیم و عزیزانمان در مجلس در جایگاه قانونگذاری هستند.



وی ادامه داد: جایگاه ما متفاوت است اما دولت و مجلس اهداف مشترک  و واحد برای رفاه مردم و رفع مشکلات دارند به طور مثال توجه به بازنشستگان، معلمان یا رفاه اجتماعی از جمله اهدافی است که هر دو آن‌ها را دنبال می‌کنیم.
















دانلود


حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی یادآور شد: بخشی از کار را مجلس انجام می‌دهد و بخش دیگر برعهده دولت است، محصول کار را هم باید مردم در جریان قرار بگیرند.



رئیس جمهور همچنین تصریح کرد: حتما این نشست‌ها در جهت همدلی، همکاری و تعامل بسیار اثربخش است./



پایان پیام

  • کد خبر : 372565
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم