خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/08 - 17:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابطحی در بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی؛

شاهد نقش پررنگ مکتب حاج قاسم در پیروزی محور مقاومت هستیم/ شهید سلیمانی، شهید قدس است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با اشاره به اینکه نقش مکتب حاج قاسم در پیروزی‌های اخیر محور مقاومت مشهود است، گفت: شهید سلیمانی، شهید قدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه (۸ آذرماه) در بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافت و به تشریح نقش مکتب حاج قاسم در دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی پرداخت.



ابطحی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی، شهید قدس است، گفت: حاج قاسم همواره برای جامعه بشری غرب پیام داشت و بر محور عدالت طلبی تاکید داشت.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین اظهار کرد: بر این اساس مشاهده می شود که مکتب شهید سلیمانی موجب شده اکنون شاهد تغییر در قطب بندی های نظام سلطه باشیم.



وی در این راستا، ادامه داد: به عبارتی رویکرد و مکتب شهید سلیمانی امروزه مرزهای خاورمیانه را درنوردیده و جهان را فراگرفته است.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با تاکید بر اینکه نقش شهید سلیمانی در پیروزی‌های اخیر محور مقاومت مشهود است، افزود: خوشبختانه امروزه ملت های دنیا به این آگاهی دست یافته اند از این رو مشاهده می‌شود که عدالت‌خواهان در خیابان‌های کشورهای غربی حضور دارند و از فرهنگ مقاومت دفاع می‌کنند؛ لذا این امر باید برای افکار عمومی دنیا بیشتر تبیین شود.



ابطحی تصریح کرد: نباید فراموش کرد در گذشته یهودستیزی در میان نخبگان جوامع غربی رواج داشت اما اکنون این رویکرد در لایحه های اجتماعی نفوذ کرده است؛ این امر یکی از دستاوردهای نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و اروپایی است که پس از هشت سال مشاهده می‌شود که گرایش به اسلام و حمایت از مظلومان دنیا برای بسیاری از افراد مهم تلقی می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 372240
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم