خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/02 - 14:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حق‌وردی:

سپاه عامل شکست تمام برنامه ها و توطئه های رنگارنگ غرب و استکبار است

نماینده مردم نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ناراحتی سران مستکبر نظام سلطه از سپاه راهبردی را همه می‌‎دانند، چرا که تنها عامل شکست تمام برنامه‌ها و توطئه‌های رنگارنگ آنها سپاه است.

حسین حق وردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام پارلمان اروپا اظهار داشتنوادگان تروریست‌های بین المللی که در گذشته علاوه بر داشتن سابقه استعمار و ارتکاب جنایات فراوان علیه بشریت در چهار گوشه جهان، دو جنگ جهانی را با میلیون ها نفر تلفات بر بشریت تحمیل کردند، امروز در حالی مدعی دفاع از حقوق بشریت هستند که همواره از خط جنایت و ترور در کشورهای مستقل حمایت کرده و چشم خود را بر اقدامات تروریستی کشورها و گروه های وابسته به خود بسته اند.



وی افزود: اروپایی ها سپاه سرافراز ما را در لیست هایی که قطعاً شایسته حضور خودشان است، گنجانده اند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لشگر طیبه ارزش های الهی است و خلف صالح تمامی مجاهدانی است که در طول تاریخ برای تحقق ارزش های معنوی و رستگاری بشریت تلاش کرده اند، هیچ تردیدی نیست.



وی خاطر نشان کرد: دلیل ناراحتی سران مستکبر نظام سلطه از سپاه راهبردی را همه می دانند، چرا که تنها عامل شکست تمام برنامه ها و توطئه های رنگارنگ آنها سپاه و الگودهی این نهاد مقدس به ملت های منطقه است. و سپاه همیشه منشأ خیر، نور  و برکت است و پرچمدار نجات و سعادت بشری و مغضوب همیشگی تروریست ها و مهم نیست که بازماندگان تروریست های تاریخی و بانیان و حامیان ترورهای معاصر در مورد آن چه می گویند./



پایان پیام

  • کد خبر : 355842
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار