خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/30 - 12:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فاطمه مقصودی:

سپاه ستون فقرات امنیت کشور است

نماینده مردم بروجرد در مجلس سپاه ضد تروریستی ترین سازمان دنیا است، گفت: با وجود تمام اختلاف سلیقه‌های موجود در کشور، همگان به این مسئله باور داریم که سپاه ستون فقرات امنیت  کشور است.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به تصمیم اخیر پارلمان اروپا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: با وجود تمام اختلاف سلیقه‌های موجود در کشور، همگان به این مسئله باور داریم که سپاه ستون فقرات امنیت  کشور است.



نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه سپاه ضد تروریستی ترین سازمان دنیا است، تصریح کرد: سپاه خار چشم استکبار است.



وی ادامه داد: مجلس انقلابی در مقابل این حرکت مشمئز کننده و صهیونیستی پارلمان اروپا، کوتاه نخواهد آمد و موضع خود را روز یکشنبه نشان خواهد داد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس حتماً مقابله به مثل خواهد کرد، ادامه داد: سپاه هر کجا که جبهه مظلومان بوده حضور داشته و از مظلوم در برابر ظالم دفاع کرده، لذا اقدام اخیر پارلمان اروپا کاملاً غیر انسانی بود.



مقصودی یادآور شد: نماد بارز مقاومت و مبارزه با استکبار را همگان در وجود شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردند؛ وقتی که چنین حرکتی در پارلمان اروپا رخ می‌دهد، مشخصاً انسانیت و بشریت را هدف گرفته و قطعاً این اقدام پارلمان اروپا بی پاسخ نخواهد ماند./



پایان پیام

  • کد خبر : 355702
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار