خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/31 - 14:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کوثری:

سرپیچی از نظر جمعی، تصمیمات فراکسیونی زیر سوال می‌رود / کار تشکیلاتی را با بی اخلاقی نسبت به تصمیم جمعی تضعیف نکنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : باید به تصمیم واحد فراکسیون انقلاب احترام بگذاریم و کار تشکیلاتی را با بی اخلاقی نسبت به تصمیم جمعی تضعیف نکنیم.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از اقدامات خارج از تصمیم‌جمعی فراکسیونی، برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: افرادی که برخلاف تصمیم جمعی، تصمیم می گیرند کار درستی نمی کنند. وقتی دور هم در یک فراکسیون جمع می شویم و به یک تصمیم واحدی می رسیم، باید به آن تصمیم احترام گذاشته شود و تصمیمی غیر از آن گرفته نشود.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس بیان اینکه سرپیچی از تصمیمات اجماع حاصل شده در فراکسیون  بی صداقتی است ادامه داد: زمانی که  دور هم در یک فراکسیون جمع می شویم و به یک تصمیم واحدی می رسیم باید به این تصمیم احترام گذاشته و تصمیمی غیر از آن نگیریم. بر اساس کار تشکیلاتی نباید افراد تصمیمی غیر از آنچه در فراکسیون به آن رسیدیم را اتخاذ کنند.



این نماینده مجلس شورای اسلامی، خطاب به افرادی که تصمیم فراکسیونی را زیر پای می گذارند، تاکید کرد: افرادی که بر خلاف تصمیم جمعی، تصمیم می گیرند کار درستی نمی کنند. افراد باید بر اساس تصمیم جمعی، تصمیم بگیرند و کار تشکیلاتی را زیر سوال نبرند.



کوثری در تشریح اثرات تصمیمات غیر فراکسیونی بر خروجی کار فراکسیون انقلاب گفت: زمانیکه در فراکسیون به یک توافقی می رسیم اگر خلاف آن عمل شود؛ نشان دهنده بی اعتمادی نسبت به همدیگر است. اگر این افراد در کار تشکیلاتی شرکت نکنند به مراتب بهتر از آن است که در جمعی حضور پیدا کنند و برخلاف تصمیم جمعی تصمیم بگیرند.



این نماینده مجلس اظهار داشت: این افراد اثر منفی در کار تشکیلاتی ایجاد می کنند. این کار مانند این است که یک تیم را مربی انتخاب می کند و به زمین می فرستد و اگر این افراد با هم هماهنگ نباشند مسلم است که نتیجه مثبتی حاصل نمی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 362032
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار