خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/25 - 18:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
علیزاده برمی با اشاره به موضع اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی؛

ساخت موشک هایپرسونیک ارتباطی با فعالیت رافائل گروسی ندارد/ هراس غرب از پیشرفت ایران

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: موضع گیری های مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صرفا بهانه‌گیری‌های سیاسی و غیرفنی است که اصلا در حوزه مسئولیتش نیز صدق نمی‌کند.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ابراز نگرانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران، گفت: اگر مواضع چند وقت اخیر گروسی مورد بررسی قرار بگیرد، این احساس بوجود می آید که به دنبال ایران هراسی هستند.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع موضع گیری های مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صرفا بهانه گیری های سیاسی و غیرفنی است که اصلا در حوزه مسئولیتش نیز صدق نمی کند.



وی با اشاره به اینکه ساخت و تولید موشک از سوی هر کشوری مطابق قوانین بین المللی می تواند انجام شود، ادامه داد: در واقع همه کشورهای مطابق منشور سازمان ملل متحد می توانند حوزه دفاعی خود را تقویت کنند که این موضوع به هیچ عنوان ارتباطی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ندارد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه غربی ها نمی توانند بپذیرند که ایران در حال توسعه است، افزود: در واقع ساخت موشک هایپرسونیک در حالی انجام می شود که کشورمان تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه قرار دارد.



عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر این اساس به مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توصیه می شود بجای موضع گیری های مستمر علیه ملت ایران، بر کارهای تخصصی خود توجه داشته باشد تا این چهره این نهاد بین المللی بیش از این خدشه دار نشود./



پایان پیام

  • کد خبر : 352264
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار