خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/05 - 20:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
دلخوش:

زیرسوال بردن عملکرد و مدیریت مجلس یازدهم بی‌انصافی است

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس یازدهم، گفت: بی‌انصافی است در شرایط کنونی تلاش‌های نمایندگان مجلس یازدهم و کسانی که این مجلس را مدیریت کردند، زیر ‌سوال برد.

سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: مجلس یازدهم با تمام فراز و نشیب های آن به پایان رسید و نمایندگان تمام تلاش خود را کردند تا با قانون گذاری بتوانند آنچه به صلاح ملت است را رقم بزنند.

رئیس هیات مدیره خبرگزاری خانه ملت افزود: با توجه به شناختی که از عملکرد برادر خوبم آقای متکی که مدعی ریاست مجلس بوده و در دولت های گذشته وحضور داشت، دارم اعلام می‌کنم برای مصاحبه کردن و زیر سوال بردن عملکرد نمایندگان و مدیریت مجلس مقداری عجله می‌کند، اول باید به مجلس بیایند و بر روی صندلی سبز بنشید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه بی‌انصافی است در شرایط کنونی تلاش‌های  نمایندگان مجلس یازدهم و کسانی که این مجلس را مدیریت کردند، زیر ‌سوال برد، عنوان کرد: این روش‌ها دیگر جواب نمی‌دهد و قطعا باعث می‌شود نمایندگان به وی نزدیک نشوند و از او دورتر شوند، کسی که هنوز روی صندلی‌ها ننشسته و ادعایی کند و بعدا غیر از آن عمل کند در خاطر مردم می‌ماند.

دلخوش با بیان اینکه آقای متکی سعه صدر داشته باشد تا ببیند وضعیت مجلس چه می‌شود و وی در این جایگاه چگونه عمل می‌کند، گفت: با تجربه نمایندگی در چندین دوره مجلس می‌گویم کسانی که از قبل پیش بینی می‌کنند با توجه به سابقه کاری که دارند بعید است در این جایگاه به درستی عمل کنند. طی یک سال آینده می‌بینیم وی و کسانی که نظر او را دارند چگونه عمل می‌کنند؛ فعلا برای پیش بینی کردن زود است و نباید عجله کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378937
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار