خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/25 - 09:04
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
قادری؛

زمینه شکل گیری سرمایه گذاری در استان ها فراهم شود

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه مسئولان دولتی نباید حل فوری و آنی مشکلات مردم را فراموش کنند گفت: زمینه شکل گیری سرمایه گذاری در استان ها فراهم شود.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره رویکرد دولت چهاردهم برای رفع موانع توسعه استان‌ها، گفت: از آنجایی که مردم در شرایط سختی به سر می‌برند دولتمردان برای حل مشکلات مردم باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان دولتی نباید حل فوری و آنی مشکلات مردم را فراموش کنند؛ مواردی که نیاز به تخصیص بودجه ندارد و قوانین مانعی ایجاد نمی‌کند هرچه سریعتر باید برطرف شود.

وی افزود: در گام بعدی باید عدم شفافیت‌ها را از بین ببرند و زمینه شکل‌گیری سرمایه‌گذاری در استان‌ها فراهم شود همچنین در راستای بهبود فضای کسب و کار تلاش کنند.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم اضافه کرد: مسئولان دولتی باید در میان مردم حضور داشته باشند و تجربه نشان داده که بسیاری از مشکلات موجود در جامعه بخاطر ناهماهنگی‌های سیستم اداری کشور است، از همین رو آن‌ها باید در راستای رفع ناهماهنگی‌ها گام برداردند./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 383227
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار