خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/08 - 13:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
علیزاده برمی:

رژیم صهیونیستی بجای تصور حمله به ایران با موشک‌های مقاومت مقابله کند

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه همگان به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اذعان می کنند لذا چطور اسرائیلی ها تصور می کنند که می توانند با ایران مقابله کند؟.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ارتش اسرائیل آماده حمله به تاسیسات هسته ای ایران در ساعت صفر است، گفت: اسرائیلی ها اگر می توانند حریف موشک های مقاومت در مناطق اشغالی باشند و نیازی نیست به فکر حمله به جمهوری اسلامی باشند.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع آنها به خوبی می دانند اگر قصد انجام چنین کاری راداشته باشند، آن وقت دیگر از تلاویو و حیفا اثری نخواهد ماند.



وی ادامه داد: به نظر می رسد مقامات رژیم صهیونیستی متوجه شده اند که مردم شان نیز دریافته اند سپر موشکی و غیره صرفا قدرتی پوشالی است از این رو بلوف هایی این چنینی را مطرح می کنند تا افکار عمومی داخلی خود را سرگرم و اقناع کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: امروزه همگان به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اذعان می کنند لذا چطور اسرائیلی ها تصور می کنند که می توانند با ایران مقابله کند؟.



عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه رژیم صهیونیستی حتی توان مقابله با گروه های مقاومت در غزه را هم ندارد، چه برسد که بخواهد کیلومترها آن طرف تر به ایران حمله کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 354331
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار