خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/03 - 12:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مقتدایی با اشاره به دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری:

رهبر انقلاب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را نجات بخش دانستند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مقام معظم رهبری، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را قانونی اساسی و مهم دانستند که کشور را از سرگردانی نجات داد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دیدار امروز مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس گفت: مقام معظم رهبری با تمجید از اقدامات موفقی که مجلس انجام داده است تصریح کردند قوانینی که شما تصویب کرده اید راهبردی است و فرمودند این اقدامات جای احترام و تمجید دارد. به طور مثال قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را قانون اساسی و مهم قلمداد کردند و تاکید داشتند که این قانون کشور را از سرگردانی در قضیه هسته ای نجات داد و به ندانم کاری در کشور خاتمه داد.



نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: همچنین ایشان از قانون جهش تولید دانش بنیان و موضوعاتی از این دست نیز اشاره کردند. علاوه بر این امتیاز مجلس یازدهم را ساده زیستی نمایندگان در کلیت آن دانستند، اینکه مجلس تلاش کرده رفتار اشرافی مابانه و نگاه از بالا نداشته باشد و نقاط ضعف برخی ادوار مجلس را تکرار نکرده، حائز اهمیت دانستند و حضور نمایندگان در بین مردم را از خوبی های این مجلس ذکر کردند.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایشان با اشاره به اینکه در سال آخر دوره یازده مجلس شورای اسلامی قرار داریم، فرمودند سال آخر بسیار حساس است به همین جهت به نمایندگان تاکید کردند سالم به مجلس وارد شدید و تلاش کنید این سلامت حفظ شود و در خصوص نوع رابطه مجلس با دولت، پرهیز از جوزدگی در اقداماتی که مجلس دارد، همچنین تحقق شعار و تدوین برنامه هفتم توصیه هایی کردند.



وی افزود: ایشان تاکید کردند مجلس نهادی با عظمت است و به نمایندگان به جهت تلاش هایی که داشتند خداقوتی صمیمانه و از ته دل فرمودند./

  • کد خبر : 362210
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار