خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/18 - 11:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضازاده با اشاره به تحریم‌های ضدایرانی اخیر؛

رفتار مداخله‌آمیز کاخ سفید برای ایجاد نارضایتی عمومی است/ مقامات آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر هستند

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: رفتار مداخله‌آمیز آمریکایی‌ها و سایر کشورهای غربی نشان داد آنها از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در کشورمان سوءاستفاده خواهند کرد.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان به بهانه حمایت از اغتشاشات اخیر در ایران، گفت: تحریم علیه ملت ایران موضوعی است که طی چهار دهه تجربه شده و این روند بیانگر نقض آشکار حقوق بشر توسط ایالات متحده است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفتار مداخله‌آمیز آمریکایی ها و سایر کشورهای غربی نشان داد آنها از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشورمان سوءاستفاده خواهند کرد، اظهار کرد: در واقع اقدامات آنها صرفا در راستای افزایش تحریک بیشتر و انحراف در میان معترضان است.



وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا هدف از اعمال چنین تحریم هایی را پاسخگو کردن مقامات کشورمان عنوان کرده در حالی که مقامات همین کشور در مقابل خروج یکجانبه از برجام و همچنین اعمال بی سابقه ترین تحریم ها علیه ملت ایران هیچگاه پاسخگو نبوده اند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک آمریکایی ها و همپیمانان آنها تلاش می کنند از هر ابزاری برای ایجاد آشوب در کشورمان بهره ببرند تا اهرم فشار برای دستیابی به اهدافشان فراهم شود.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع آنها می خواهند با ایجاد نارضایتی عمومی، زمینه افزایش تنش را فراهم کنند که در این دسیسه نیز با شکست سختی مواجه شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 349923
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار