خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/15 - 16:35
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان:

رای‌گیری در شعب بدون هیچ مشکلی در حال انجام است

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با تاکید بر اینکه رای‌گیری در شعب بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، گفت: ناظران انتخاباتی حضوری موثر در پای صندوق‌های رای دارند و مردم مطمئن باشند که از آرای آن‌ها به عنوان امانت صیانت و پاسداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدحسن صادقی‌مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان امروز (جمعه ۱۵ تیرماه) پس از بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از ساعت ۶ صبح امروز عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات با حضور در شعب اخذ رای و با آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت، مقدمات اخذ رای را فراهم کردند.

وی اظهار کرد: بنابراین در ساعت ۸ صبح امروز رای‌گیری در سراسر شعب داخل کشور آغاز شد و با مشکل خاصی در این رابطه مواجه نبودیم؛ اکنون نیز رای‌گیری در شعب بدون مشکل خاصی در حال انجام است.

صادقی‌مقدم ادامه داد: ناظران انتخاباتی حضوری موثر در پای صندوق‌های رای دارند و مردم مطمئن باشند که از آرای آن‌ها به عنوان امانت صیانت و پاسداری خواهد شد.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان همچنین از تلاش‌های عوامل نظارتی و اجرایی و سایر دستگاه‌هایی که در موضوع برگزاری انتخابات نقش داشتند و همچنین اصحاب رسانه قدردانی کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380292
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار