خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/11 - 12:49
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : سیاسی
خزایی در واکنش به جنایات بی‌حد و مرز رژیم صهیونیستی؛

راه رهبران مقاومت ادامه خواهد داشت

نماینده مردم قرچک و پیشوا در مجلس دوازدهم با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص ترور اسماعیل هنیه، گفت: جمهوری اسلامی ایران در برابر این ترور پاسخ محکم و کوبنده‌ای خواهد داد و بی تردید راه رهبران مقاومت ادامه خواهد داشت.

علی خزائی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به ترور اسماعیل هنیه در تهران، گفت: بعد از عملیات موفق طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی در مواجهه با نیروهای مقاومت در میدان‌های نبرد ناتوان شد و این شکست سنگینی برای رژیم غاصب اسرائیل محسوب می‌شد.

نماینده مردم  قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای پوشالی رژیم صهیونیستی در خصوص نابودی فلسطین، افزود: رژیم غاصب اسرائیل برای جبران شکست سنگین طوفان الاقصی با حملات متعدد خود اقدام به کشتار مردم بی‌پناه غزه کرد؛ اسرائیل تمام مرزهای انسانیت را زیر پا گذاشته و بی‌رحمانه اماکنی که در قوانین بین المللی با محدودیت‌هایی روبرو هستند از بیمارستان‌ها گرفته تا اماکن مقدس همچون کلیسا را زیر بمباران می‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تاکید بر اینکه ظلم تاریخی رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه در تاریخ بی بدیل بوده است، اظهار کرد: ناکامی رژیم صهیونیستی تا به امروز مقاومت مردم فلسطین و غزه را در مجامع بین‌المللی جهانی کرده است؛ شکست پی در پی اسرائیل عاملی بر قدرت نیروهای مقاومت، حماس و جهاد اسلامی شده است.

خزایی از حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به عنوان توحش پست مدرن یاد کرد و گفت: ناکامی رژیم صهیونیستی در جنگ‌هایی که خود شروع کننده آن بوده است، عاملی برای شروع ترورهای ناجوانمردانه این رژیم غاصب است.

رئیس کمیته فرهنگ و تربیت اسلامی کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه اسماعیل هنیه یکی از رهبران نیروی حماس آرزوی شهادت را در دل داشت، گفت: هنیه سال‌های طولانی از عمر خود را برای مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل صرف کرد و در این مسیر از تمام داشته‌های خود که عزیزترین آن فرزندانش بودند گذشت؛ شهادت آرزوی قلبی این رهبر عرصه مقاومت بود.

خزایی گفت: اسماعیل هنیه در طول سال‌های مقاومت از تمام سرمایه زندگی خود در جهت پیروزی غزه و جبهه مقاومت گذشت، کسی که برای پیروزی حق بر علیه باطل از خانواده خود می‌گذرد ترسی از مرگ برای وطن خود ندارد؛ امروز شهادت ایشان در تاریخ ماندگار شد خون فرماندهان حماس و جبهه مقاومت بی‌تردید پایمال نخواهد شد.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم این گونه اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی را کار اشقیاء دانست و اظهار کرد: ترور شخصی که مهمان کشوری دیگر است اقدامی کاملاً سیاسی  و دور از انسانیت محسوب می‌شود که جز ظالمان و اشقیاء آن را نمی‌توانند انجام دهند؛ این موضوع از ابعاد سیاسی و پروتکل‌های بین‌المللی واکنش‌هایی دارد؛ حمله و ترور به شخصی سیاسی که در کشوری دیگر مهمان است در قوانین جهانی تبعاتی خواهد داشت. 

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص ترور مهمان عزیزمان اسماعیل هنیه، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر این ترور پاسخ محکم و کوبنده‌ای خواهد داد تا دشمنان جرات نداشته باشند در خاک کشور ایران به مهمانان ما تجاوز کنند. بی تردید راه رهبران مقاومت ادامه خواهد داشت و شهادت اسماعیل هنیه منجر به ادامه بیشتر همکاری میان ایران و فلسطین خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس تا آزادی کامل قدس همراه مردم غزه و فلسطین خواهد بود، تصریح کرد: شهادت اسماعیل هنیه نه تنها خللی در مسیر مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه منجر به تلاش گسترده‌تر برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل می‌شود./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 381485
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار