خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 15:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
با صدور پیامی؛

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس هفته «بسیج» را تبریک گفت

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پیامی، آغاز هفته «بسیج» را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پیامی، آغاز هفته «بسیج» را تبریک گفت.



متن کامل پیام به شرح زیر است:



کلمه طیبه «بسیج»، کلیدواژه تمدنی انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) با بینش حکیمانه خویش برای ملت ایران به یادگار گذاشت.



این پدیده مبارک در تاریخ انقلاب اسلامی نه تنها یاریگر و همراه مردم ایران زمین؛ بلکه در کنار ملت‌های منطقه نیز بوده است.



«بسیج» در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.



بسیجیان از اقشار تاثیر گذاری هستند که در تمام عرصه های زندگی مردم در دوران بعد از انقلاب اسلامی، حضور پر رنگ و ارزشمندی داشته و موجب سرافرازی این کشور هستند.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت ، هفته گرامیداشت «بسیج» و پنجم آذر سالروز تأسیس «بسیج» مستضعفین را محضر تمامی بسیجیان کشور به ویژه اساتید ،طلاب، کارمندان ، دانشجویان ،مهندسین، پزشکان، دانش آموزان، اصناف، محلات، ورزشکاران، هنرمندان وبانوان تبریک و تهنیت عرض کرده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی مسألت می نمایم./



پایان پیام

  • کد خبر : 371987
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم