خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/26 - 17:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی

رأی 90 درصدی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس به صولت مرتضوی

فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در جلسه عصر امروز خود به اتفاق، با 90 درصد آرا، به صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رأی موافق داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی در دومین جلسه بررسی صلاحیت، برنامه ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور اعضای مجمع عمومی فراکسیون با 90 درصد آرا و پس از استماع برنامه های وزیر پیشنهادی و نظرات موافقان و مخالفان به صلاحیت صولت مرتضوی رأی موافق دادند.



بر اساس این گزارش، عصر امروز (سه شنبه 26 مهرماه) دومین جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باحضور اعضای مجمع عمومی فراکسیون و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.



در این جلسه تعدادی از نمایندگان ضمن بیان نظرات موافق و مخالف خود، درخصوص برنامه‌ها، صلاحیت و سوابق صولت مرتضوی به تشریح ابرچالش‌های حوزه وزارتخانه رفاه پرداختند.



همچنین در ادامه جلسه، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تاکید بر لزوم توجه به فرصت سرمایه انسانی و کوچک سازی دولت و چابک سازی به موضوع خلاقیت تاکید نمود.



همچنین تمرکززدایی، تخصص گرایی، پاسخگویی به مردم و توجه به تعاونی ها را بخشی از برنامه های خود در صورت اعتماد مجلس دانست و در ادامه نیز نمایندگان کمیسیون های تخصصی مرتبط به بیان نظر در مورد صلاحیت نظر درباره وزیر پیشنهادی پرداختند و در نهایت فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس رأی استمزاجی خود را که ملاک عمل نمایندگان برای جلسه رأی اعتماد فردا است، اعلام نمود./



پایان پیام

  • کد خبر : 350505
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار