خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/10 - 13:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جوکار با اشاره به اقدام ضدایرانی آمریکا:

دکترین دفاعی تهران بازدارنده است/ توان پهپادی ایران تحریم‌پذیر نیست

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: دکترین دفاعی کشورمان برای حراست از کیان ایران اسلامی تبیین شده لذا در همه عرصه ها از جمله موشکی، پهپادی و غیره در حال توسعه دانش هستیم.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۷ نهاد و شخصیت به دلیل برنامه پهپادی ایران، گفت: سیاستمداران کاخ سفید از توانمندی دفاعی و نظامی تهران هراس دارند از این رو دست به هر اقدامی می زنند تا مسیر پیشرفت و توسعه کشورمان در این عرصه را به بن بست بکشانند.



نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان سنای آمریکا ها چند ماه پیش طرح متوقف سازی توانمندی پهپادی ایران را ارائه کردند، اظهار کرد: واشنگتن تلاش می کند بسته تحریمی علیه ایران ارائه کند که بخشی از آن توسط دولت و بخشی دیگر توسط قوه قانونگذاری آنها تبیین می شود.



وی در این راستا، ادامه داد: این مهم در حالیست که خودشان هم به وضوح می دانند هیچ یک از این تحریم ها اثرگذار نیست زیرا فرآیند طراحی و تولید پهپاد در ایران کاملا بومی بوده و به هیچ کشوری متکی نیست.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دکترین دفاعی کشورمان برای حراست از کیان ایران اسلامی تبیین شده است، افزود: بر این اساس در همه عرصه ها از جمله موشکی، پهپادی و غیره در حال توسعه دانش بوده و تلاش خواهیم کرد این مهم سبب تامین امنیت و ثبات در منطقه شود.



رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: تکنولوژی تولید و ساخت پهپاد که در اختیار ایران اسلامی است، همانند رویکرد غربی ها برای درگیری و تجاوزگری بکار نمی رود بلکه برای تقویت آرامش و صلح منطقه مورد استفاده قرار می گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 369194
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار