خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 14:45
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
وزیر اطلاعات در گفتگو با خانه‌ملت:

دولت و مجلس همراهی و همکاری مشترک برای حل مشکلات مردم را دارند+فیلم

وزیر اطلاعات با اشاره به برگزاری نشست مشترک میان دولت و مجلس، گفت: این نشست ها به ویژه در خصوص بودجه 1403 می تواند باعث همراهی مشترک میان دو قوه شده تا بتوانند خدمت جدی تری را برای سال آینده برای معیشت، مسکن و اشتغال مردم داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلیمن سید اسماعیل خطیب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ؛ با اشاره به همکاری مجلس و  دولت در راستای حل مشکلات مردم ، گفت: اینکه دولت و مجلس بتوانند همراهی، هماهنگی و مشارکت بیشتری را برای خدمت به مردم فراهم کنند، یکی از ضرورت هایی است که باید با جدیت ادامه پیدا کند و نتیجه بخش باشد.



وزیر اطلاعات در ادامه افزود: برگزاری نشست های مشترک میان دولت و مجلس به ویژه در خصوص بودجه 1403  باعث همراهی مشترک میان دو قوه شده تا بتوانند خدمت جدی تری را برای سال آینده برای معیشت، مسکن و اشتغال مردم داشته باشند.



امیدواریم با مشارکت خوب، شاهد انتخاباتی پرشور باشیم



عضو هیات دولت سیزدهم با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس دوازدهم بیان کرد: مردم نسبت به آنچه باعث تعیین سرنوشت آنها می شود، حساسیت لازم را دارند  و امید است با مشارکت خوب، ما شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.
















دانلود


براساس این گزارش؛ نشست مشترک نمایندگان مجلس و اعضای هیات دولت امروز (سه شنبه، 14 آذرماه) به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372585
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم