خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/22 - 13:50
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دخالت عناصر فرا منطقه‌ای در مناقشه قره باغ کمکی به آرامش منطقه نمی‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: دخالت عناصر و کشورهای فرا منطقه‌ای در منافشه قره باغ کمکی به آرامش منطقه نمی‌کند و هر گونه حرکت غیر سیاسی تبعات بدی برای مردم به همراه خواهد داشت.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تحرکات اخیر کشورهای ارمنستان و آذربایجان در منطقه قره باغ، اظهار کرد: حل مناقشه قره باغ نیازمند خویشتن داری طرفین درگیر است و نباید راهکار این مساله را از رهگذر نظامی دید بلکه حل موضوعات منطقه ای از طریق گفت و گو و تفاهم امکان پذیر است.



وی افزود: موضع جمهوری اسلامی در خصوص قره باغ شفاف، روشن و بدون تزلزل بوده است و تلاش خواهد کرد محیط پیرامونی ایران و مرزهای کشور همواره ثبات و آرامش را تجربه کند و البته قدرت بازدارندگی دفاعی کافی را نیز برای برخود با هر تهدیدی دارد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هرگونه تحرک نظامی و اقدام غیر سیاسی تبعات زیادی برای منطقه و مردمی که در قره باغ زندگی می کنند به همراه خواهد داشت و کشورهای فرا منطقه ای هم به دنبال سو استفاده از اختلافات قدیمی پیش آمده در این منطقه هستند و هیچ کمکی به آرامش منطقه نخواهند کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 368072
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار