خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 12:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محمدبیگی:

خوی ددمنشانه اسرائیل با بمباران بیمارستانی که محل امن اعلام شده بود، آشکار گردید

دبیر فراکسیون گام دوم  انقلاب در مجلس ضمن محکومیت کشتار مردم بی‌گناه غزه، گفت: رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل با بمباران زنان، کودکان و غیرنظامیان در بیمارستانی که قبلاً آن را محلی امن اعلام کرده بود، اوج وحشی‌گری و خوی ددمنشانه خود را نشان داد.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن محکومیت جنایات بی سابقه اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت:  امروز رژیم غاصب نشان داد بیش از آنچه که تصور می‌شود دارای خوی وحشیانه است و با این حمله جنایتکارانه درهای جهنم را به روی خود باز کرد.



 نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل با بمباران زنان، کودکان و غیرنظامیان در بیمارستانی که قبلاً آن را محلی امن اعلام کرده بود، اوج وحشی‌گری و خوی ددمنشانه خود را نشان داد.



 نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در واقع جهانیان دیدند که چگونه این رژیم جعلی برای باقیماندن خود حاضر به جنایت و بی رحمی است که از جان انسان‌ها مایه می‌گذارد اما متاسفانه سازمان‌های حقوق بشری هنوز صدای این مظلومان بی دفاع را نشنیده است .



عضو کمیسیون بهداشت در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: متاسفانه شورای امنیت و سازمان ملل کارکرد خود را از دست داده و با حق وتویی که آمریکا، انگلیس و فرانسه دیروز در شورای امنیت اجرا کردند و مخالف با درخواست روسیه مبنی بر آتش بس رأی دادند، در واقع خود را شریک جرم جنایت جنگی  اسرائیل نشان دادند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370139
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار