خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/17 - 14:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
متینیان:

خودم و نزدیکانم خودرو شاسی بلند دریافت نکرده‌ایم

نماینده مردم رامهرمز در مجلس پیرو سؤالات مکرر درباره واگذاری خودرو، گفت: خودم و اطرافیان نزدیکم هیچ خودرو شاسی بلندی که این روزها از آن صحبت می‌شود، دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پی سؤالات مکرر درباره واگذاری خودرو بدون نوبت به نمایندگان، توضیحاتی ارائه کرد.



متینیان گفت: پیرو سوالات مکرر برخی از موکلان عزیز در خصوص اختصاص خودرو بدون نوبت و قرعه کشی به نمایندگان به استحضار می رساند اینجانب، اطرافیان و نزدیکانم هیچ خودروی شاسی بلندی که این روزها از آن صحبت می شود، دریافت نکرده ایم.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم در جریان طرح سوال و استیضاح وزیر سابق صنعت و معدن و تجارت، نه چنین پیشنهادی به نمایندگان شده و نه خودرویی جهت جلوگیری از استیضاح یا حمایت از وزیر به نمایندگان تحویل شده است و این موضوع از طریق مجلس و وزرات صمت شفاف سازی شده است.



عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً اگر اتفاقی خارج از این روال نیز افتاده باشد، پس از بررسی توسط هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به صورت شفاف و از طریق هیئت رئیسه مجلس اطلاع رسانی می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 361195
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار