خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/10 - 10:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
در پیامی؛

خضریان درگذشت فرزند فرمانده شهید سپاه کرمانشاه و فعال دانشجویی را تسلیت گفت

علی خضریان عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس در پیامی درگذشت یادگار فرمانده شهید سپاه کرمانشاه و فعال دانشجویی سید عبدالصالح جعفری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی خضریان   درپیامی درگذشت دکتر سید عبدالصالح جعفری از فعالان سابق دانشجویی را تسلیت گفت.



متن پیام شرح زیر است:



انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید عبدالصالح جعفری از فعالان سابق دانشجویی مایه‌ی تأسف و تأثر شد.



وجود ذی‌جود او در دوران فعالیت‌های دانشجویی در کسوت دبیرکلی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و همچنین هدایت‌گری عقیدتی و تشکیلاتی فعالان دانشجویی جبهه انقلاب در سطح دانشگاه‌های کرمانشاه، منشأ اقدامات ماندگاری در زمینه‌ی تبیین و ترویج گفتمان اصیل انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی تهران و استان کرمانشاه بود.



اینجانب عروج این برادر عزیز که یادگار صالح شهید سرلشکر سید محمدسعید جعفری، نخستین فرمانده سپاه استان کرمانشاه و فرمانده نخستین عملیات نظامی ایران در بعد از انقلاب اسلامی بود و به همین مناسبت مفتخر به مدال افتخار شهید پیشرو و پیشتاز از سوی رهبر معظم انقلاب گردید، را به خانواده مکرم، فعالان و ادوار جریان دانشجویی خصوصاً اعضای محترم اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تسلیت عرض کرده، و از خدای متعال برای آن مرحوم مغفرت و علو مرتبت مسألت می‌کنم.





والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته



علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 369179
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار