خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/11 - 16:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضازاده:

حماسه مردم ایران در یوم الله 13 آبان نماد استکبار ستیزی برای آزادی‌خواهان دنیا است

عضوه هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم ایران با ایستادگی در برابر دنیای استکبار توانستند به الگویی برای آزادی خواهان دنیا تبدیل شوند که این ویژگی یکی از دستاوردهای حماسه 13 آبان است.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرارسیدن روز سیزدهم آبان ماه به عنوان نماد استکبار ستیزی، گفت: بدون شک در یوم الله 13 آبان هژمونی طاغوت در دنیا شکست، که این امر یکی از ویژگی های این مناسبت در کشورمان است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماسه سیزدهم آبان موجب تقویت روحیه استبکارستیزی در میان ملت ایران شد، اظهار کرد: در واقع این اقدام موجب شد یکی از مراکز توطئه و جاسوسی در ایران و حتی منطقه از بین برود تا زمینه نفوذ بیگانگان بسته شود.



وی ضمن تاکید بر اینکه آمریکایی ها با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی هنوز هم درصدد آسیب زدن به مردم ایران هستند، ادامه داد: شاید آن روزها آمریکایی با آوردن ناوهای خود به خلیج فارس در پی تهدید کردن کشورمان بودند، اما اکنون تلاش می کنند نقشه های شوم خود را به صورت نیابتی و با مشارکت گروه های تروریستی مانند داعش علیه ایران عملیاتی کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تقابل حق و باطل در یوم الله سیزدهم آبان موجب شد تا امروزه شاهد عزت مردم ایران در همه عرصه ها باشیم، افزود: بدون شک وابستگی هیچگاه نمی تواند موجب رشد، توسعه و استقلال هر کشوری باشد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم ایران با ایستادگی در برابر دنیای استکبار توانستند به الگویی برای آزادی خواهان دنیا تبدیل شوند که این ویژگی یکی از دستاوردهای حماسه 13 آبان است./



پایان پیام

  • کد خبر : 351358
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار