خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/25 - 15:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عباس زاده مشکینی با انتقاد از تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران:

حلقه مفقوده مشکلات کشور در تحریم‌ها خلاصه نمی‌شود/ ضرورت نگاه به ظرفیت‌های درون

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است در شرایطی که کشورهای اروپایی حقوق بین‌الملل را بر نمی‌تابند و چیزی را قانون می‌دانند که به نفع آنها باشد و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران روا می‌دارند صرفا باید بر اساس ظرفیت‌های داخلی بتوانیم کشور را درست اداره کنیم.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن محکوم کردن تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه نهادها و اشخاص ایرانی، گفت: اتحادیه اروپا همواره در جایگاه یک نهاد متخاصم با جمهوری اسلامی ایران رفتار کرده و موضع می گیرد.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: وقتی کشوری مواضع خصمانه می گیرد طبیعتا رفتارهای تحریمی نیز صورت می دهد، اتهامات حقوق بشری می زند و در نتیجه تحریم می کند، سپس دستگاه های رسانه ای آنها علیه ما فعال شده و سایر کشورها را نیز رو در روی ما قرار می دهد.











محمود عباس زاده مشکینی


وی در ادامه با بیان اینکه پیش از این صرفا افراد و نهادهای نظامی در لیست تحریم ها قرار می گیرفتند، اظهار داشت: در حال حاضر این تحریم ها شامل افراد و دستگاه های عادی تر هم شده است. حقوق بین الملل در قاموس آنها نمی گنجد و آن چیزی قانون است که به نفع آنها باشد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط ما باید بر اساس ظرفیت های داخلی که کم نیستند، درون کشور را درست اداره کنیم و حلقه مفقوده مسائل و مشکلات ما خارج از کشور نبوده و داخل کشور است./



پایان پیام

  • کد خبر : 352250
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار