خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/01 - 14:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
شجاعی علی آبادی:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر حمایت از انقلاب اسلامی بود

نائب رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس گفت: نباید فراموش کرد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری بیانگر حمایت همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی و ایستادگی برای احقاق حقوقشان بود.

حسن شجاعی علی آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارات ضدایرانی اخیر رئیس کمیسیون اروپا و پیشنهاد برای اعمال محدودیت‌های جدید توسط این اتحادیه علیه تهران، گفت: غربی ها بارها ملت ایران را آزموده اند و نهایتا متوجه شده اند که مردمان این سرزمین مقابل آنها کوتاه نمی آیند و از حقوق خودشان دفاع می کنند.



نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصداق های ضدایرانی غربی ها، اظهار کرد: غربی ها به سرکردگی آمریکا با راه اندازی جنگ نرم، افزایش فشار اقتصادی و غیره تلاش کردند ملت ایران را به زانو در بیاورند اما با شکست مفتضحانه روبرو شدند.



وی در این رابطه، ادامه داد: در این میان نباید فراموش کرد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری بیانگر حمایت همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی و ایستادگی برای احقاق حقوقشان بود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه اقدامات اخیر اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی نشان دهنده دستپاچگی سیاستمداران غربی است، افزود: این مهم در حالیست که اروپایی ها محتاج مذاکره با ایران و حصول توافق هستند، وگرنه در عرصه سیاست خارجی بازنده خواهند بود و کشورمان نیز مسیر خودش را ادامه خواهد داد.



نائب رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مولفه تحریم برای غربی ها به ابزاری در راستای گرفتن امتیاز تبدیل شده اما این اراده آنها محکوم به شکست است، خاطرنشان کرد: بر این اساس به سران اتحادیه اروپا توصیه می شود جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت منطقه ای و جهانی به رسمیت بشناسند و در شرایط برابر به مذاکره بپردازد تا شاهد تعامل منصفانه چندجانبه باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 357406
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار