خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/08 - 19:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جلالی:

حضور مردم در انتخابات مثلث اقتدار، انسجام و امنیت را کامل می‌کند

نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: به‌یقین انتخاب افراد متخصص و متعهد -که قرار است با عملکرد خود آینده کشور را مسیر دهند- دارای اهمیت فراوان خواهد بود، بنابراین به مردم توصیه می‌کنم در انتخاب کاندیدهای مدنظر خود بسیار دقت کنند.

حسین جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت مشارکت بالا در انتخابات، گفت: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از اقتدار، انسجام و امنیت یک کشور دارد و حضور مردم مثلث اقتدار، انسجام و امنیت را کامل می‌کند، در حالی که تمامی کشورها به‌ویژه غربی‌ها انتخابات را به نوعی رفراندوم برای حاکمیت کشورها تلقی می‌کنند و اکنون تمامی نگاه‌ها به سمت ایران دوخته شده است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به‌یقین حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات می‌تواند برای کشور عواقب بین‌المللی داشته باشد و حتی در موضوعات غزه و مقاومت تاثیر مستقیم خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مجلس عصاره فضایل یک ملت است، افزود: براساس این دیدگاه انتخاب افراد اصلح بسیار حائز اهمیت است، هرچند اولویت نخست حضور در انتخابات است اما به‌یقین انتخاب افراد متخصص و متعهد -که قرار است با عملکرد خود آینده کشور را مسیر دهند- نیز دارای اهمیت فراوان خواهد بود، بنابراین به مردم توصیه می‌کنم در انتخاب کاندیدهای مدنظر خود بسیار دقت کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376057
کلمات کلیدی
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار