خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/22 - 16:36
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
سرویس : سیاسی
حق وردی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن وحدیه شهریار:

حضور امروز مردم میخ آخر بر تابوت فتنه‌های اخیر بود/مسئولان برای حل مشکلات پیش قدم باشند

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس، گفت: در اغتشاشات اخیر مردم پشت سر رهبر انقلاب، حکیمانه وارد شدند و این توطئه شوم را خنثی کردند و حضور امروز آنها امروز میخ آخری بود که بر تابوت این فتنه زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی امروز ( شنبه 22 بهمن ماه) خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه وحدیه شهریار ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد امام خمینی(ره)، شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ملت شریف ایران با حضور میلیونی، حماسی و باشکوه امروز خود در مقایسه با سال‌های گذشته حجت را بر دشمنان و مسئولان تمام کردند و باید سپاسگذار این حضور انقلابی باشیم.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه می‌توان به انقلاب اسلامی ایران به عنوان مهم ترین حادثه در تاریخ کشور و بزرگترین رخ داد بعد از رسالت انبیاء و امامت ائمه نگاه کرد، ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به انقلاب اسلامی ادای دین کنیم باید این پدیده را بشناسیم و برای شناخت بهتر آن حتما باید از زاویه دید امامین انقلاب به آن نگاه کنیم.



وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) در ابتدای وصیتنامه خود می‌فرماید که اهمیت انقلاب اسلامی از عهده قلم و بیان خارج است، عنوان کرد: بارها امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی ما از سایر انقلاب ها جدا است و نمی‌توان آن را در ردیف سایر انقلاب های جهان مقایسه کرد. درست است که انقلاب اسلامی جنبش اجتماعی، پدیده مردمی و از خروش میلیونی مردم تشکیل شده و برخی مسائل آن با سایر انقلاب ها اشتراکی بوده اما آنچه که انقلاب ما را جدا می‌کند انگیزه الهی آن است.



حق وردی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بارها در وصیت نامه خود فرموده‌اند که انقلاب اسلامی هدیه و تحفه الهی و غیبی است و پیروزی آن معجره بود، تصریح کرد: اگر اعجاز نبود انقلاب پیروز نمی‌شد، پیروزی انقلاب و چهل و چهار سال تداوم آن معجره بوده است. در گوشه گوشه حوادث انقلاب دست اعجاز الهی را به صورت عیان مشاهده می‌کنید.



نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ کس در آن سال ها فکر نمی‌کرد انقلاب اسلامی در ایران پیروز شود، ادامه داد: حوادث سال 56 را مرور کنیم تا اعجاز را ببینیم، در سال 56 و چند ماه قبل از شروع حرکت میلیونی مردم رئیس جمهور آمریکا به ایران آمد و این سفر برای شاه و آمریکا مهم بود و در انتخابات آمریکا شاه از جناح مقابل کارتر حمایت کرده بود.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کارتر در سفر سال 56 خود به ایران ضمن تعاریف مبالغه آمیز از شاه می‌گوید ایران جزیره ثبات و آرامش در منطقه طوفان زده و بحران زده خاورمیانه است، عنوان کرد: این صحبت رئیس جمهور وقت آمریکا بر اساس داده‌های مراکز جاسوسی، اطلاعاتی و امنیتی بود و برآورد آنها این بود که ایران جزیره ثبات و آرامش است و به این زودی ها در ایران اتفاقی رخ نمی‌دهد چه برسد به تغییر رژیم ستم‌شاهی، این تحلیل یک فرد عادی و یک رئیس جمهور عادی نبود.



وی با بیان اینکه مشاهده کنید دو ماه بعد از سفر رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، گفت: ملت ایران برای بزرگداشت حاج آقا مصطفی خمینی فرزند ارشد امام خمینی(ره) در شهر و روستا مراسم بزرگداشت برگزار می‌کنند و در این مراسم‌ها آنچه که موج می‌زند زنده بودن نام و یاد امام خمینی (ره) است، حاکمیت متوجه می‌شود حدود 13 سال دوری امام خمینی از وطن باعث نشده تا مردم وی را فراموش کنند و امام در افکار و اذهان آنها علی رغم اینکه در آن زمان وسائل ارتباط جمعی وجود نداشت، زنده است .



حق وردی افزود: از روی عصبانیت مقاله ای در روزنامه وقت اطلاعات نوشتند و در آن به مقام امام خمینی (ره) و مرجعیت توهین کردند و بلافاصله در 19 دی ماه حرکت طوفانی مردم قم در اعتراض این حتاکی و جنایت شروع شد و تعدادی شهید شدند، 29 بهمن همان سال مردم تبریز چهلم شهدای قم را زنده نگه می‌دارند و به همین ترتیب مردم یزد، برای شهدای تبریز و مردم جهرم و کازرون برای شهدای یزد بزرگداشت می‌گیرند و با این چهلم‌ها وارد سال 57 شدیم و در چنین روزی حوادث منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و مردم پشت سر حضرت امام خمینی (ره) از آن جزیره ثبات یک جزیره آتشفشانی ایجاد کردند.



نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، گفت: قطعا ادامه انقلاب اسلامی معجزه بوده و آخرین معجزه را چند ماه گذشته در اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم، حدود 48 کشور که میز ایران دارند در وزارت اطلاعات و سازمان های امنیتی خود هزینه ای که برای اغتشاشات اختصاص دادند از کل بودجه کشور ما بیشتر بود و با تمام دقت در طراحی و استخدام تمامی ابزارهای وارد عمل شدند و شما مردم پشت سر رهبر انقلاب حکیمانه وارد شدید و این توطئه شوم را خنثی کردید و امروز میخ آخری بود که بر تابوت این فتنه زده شد.



حق وردی با بیان اینکه امروز از حضور گرم و میلیونی مردم ایران سپاسگذارم و از مسئولان می‌خواهم تا پیام این حضور را دریابند، گفت: مردم همیشه در صحنه‌ها و امتحان‌های مختلف نشان داده اند که  نمره بیست می‌گیرند و ما مسئولان باید قدردان این حضور میلیونی باشیم و برای حل مشکلات مردم بیش از پیش بکوشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 357017
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار