خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/26 - 09:55
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
جلال زاده در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سردار پناه تقی زاده:

حرکت توفنده انقلاب اسلامی همچنان پیشتاز و پیشرو آزادگان جهان/ با شهادت هر شهید خونی تازه به رگ‌های جامعه اسلامی جاری می‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حرکت توفنده انقلاب اسلامی همچنان پیشتاز و پیشرو آزادگان جهان است ، گفت: در ۴۴ سال گذشته با شهادت هر شهید، خونی تازه به رگ های جامعه اسلامی جاری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سردار پناه تقی زاده، این شهید والا مقام را یکی از نوابغ صنعت هوا و فضای کشورمعرفی کرد که در جبهه مقاومت خدمات ارزنده ای را انجام داد.



نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندی و کارآمدی جبهه مقاومت مدیون افرادی است که توانستند قدرتی را شکل دهند که بیش از ۷۰ روز در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی ایستاده و آنان را مستاصل کرده است.











جلال زاده در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سردار پناه تقی زاده


وی با بیان این که حرکت توفنده انقلاب اسلامی همچنان پیشتاز و پیشرو آزادگان جهان است، افزود:  در ۴۴ سال گذشته با شهادت هر شهید، خونی تازه به رگ های جامعه اسلامی جاری شده و موجب نشاط و شادابی بیشتر آن می شود.











جلال زاده در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سردار پناه تقی زاده


گفتنی است؛ مدیحه سرایی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خصوصا حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر برنامه های این آیین بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 373142
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم