خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 11:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رشیدی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی؛

حرکات وحشیانه اسرائیل زودتر از همیشه میخ آخر را بر تابوت صهیونیسم خواهد زد

عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر اینکه اسرائیل به تمام دنیا ثابت کرد که یک رژیم کودک کش غاصب، جنایتکار و ضد انسانی است، گفت: حرکات وحشیانه اسرائیل زودتر از همیشه میخ آخر را بر تابوت صهیونیسم خواهد زد.

محمد رشیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن محکومیت جنایت شب گذشته اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه، گفت: اسرائیل چند ده سال است که جنایاتی را در حق مردم مظلوم فلسطین و مردم منطقه روا می‌دارد، اما این بار به واسطه ضربه‌ و آسیبی که در حمله مجاهدان غزه متحمل شد، اقدام به جنایت‌های آشکاری کرده که نه تنها فقط ضد اسلام و مسلمانان نیست بلکه ضد بشریت است.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در هیچ جایی از دنیا یک بیمارستانی که در آن زنان، کودکان و بی‌پناهان مجروح از جنگ در آن جا بستری هستند را مورد هجمه قرار نمی دهند، اسرائیل به تمام دنیا ثابت کرد که یک رژیم کودک کش غاصب، جنایتکار و ضد انسانی است.



عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: تمام انسان‌های آزاده دنیا از هر دین، مقام، مذهب و فرقه‌ای که هستند، امروز وظیفه دارند مقابل کودک کشی و جنایت ضد بشری صهیونیسم شکست خورده و مفتضح اسرائیل موضع بگیرند.



رشیدی در ادامه تاکید کرد: حرکات وحشیانه اسرائیل زودتر از همیشه میخ آخر را بر تابوت صهیونیسم خواهد زد./



پایان پیام

  • کد خبر : 370120
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار