خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/27 - 15:00
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف؛

جوانان خداجوی سراسر جهان تصمیم نهایی در پایان دادن به جنایات حرامیان کودک‌کش را بگیرند

احمدحسین فلاحی در پیامی ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیسیتی گفت: اکنون وقت آن است که جوانان خداجو و مبارز و آزادی‌خواهان سراسر جهان بیرق مبارزه با صهیون غاصب را بر دوش کشیده و تصمیم نهایی را در پایان دادن به جنایات حرامیان کودک‌کش گرفته و برای همیشه منطقه را از لوث وجود نحس و کثیفشان استبراء نمایند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین و رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف با ارسال پیامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در یورش به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه، با چراغ سبز حاکمان و حامیان ظالمشان، خواستار پایان دادن به جنایات حرامیان کودک‌کش به دست جوانان خداجو و مبارز و آزادی‌خواهان سراسر جهان -که بیرق مبارزه با صهیون غاصب را بر دوش کشیده- شد.



متن این پیام به شرح زیر است:



«بسم رب الشهدا و الصدیقین



 فقاتلوا أئمّة الْکفْر إنّهمْ لا أیْمان لهمْ لعلّهمْ ینْتهون



آیه 12 سوره توبه



مرگ و لعنت بر رژیم وحشی و نامشروع کودک‌کش و جنایتکار و جنایت‌پیشه صهیونیستی و ننگ بر سران کشورهای عربی حامی اسرائیل غاصب و نفرین ابدی بر فتنه‌گران از خدا بی‌خبر کدخدا پرست داخلی که همیشه مانند مگس کثیف‌خوار بر لجن و تعفن نشسته و یاریگر حرامیان آدم‌کش‌اند.



نظامیان خون‌آشام صهیون با چراغ سبز حاکمان و حامیان ظالمشان به بیمارستان و مراکز درمانی مردم مظلوم غزه یورش برده و با انهدام امکانات و تجهیزات پزشکی و به خاک و خون کشیدن بیماران و خفه کردن نوجوانان و کودکان بی‌گناه و معصوم فلسطینی، چهره وحشی و ذات درنده‌خویی خویش را نمایان ساختند و این حد از خباثت در مقابل چشمان به ظاهر انسان بشریت و حاکمان مسخ‌شده عرب و غیرعرب رقم می‌خورد.



تا کی باید شاهد اینگونه جنایت‌ها باشیم؟! آیا سازمان‌های بی‌خاصیت بین‌المللی باز هم مشروعیت و کارآمد لازم را دارند؟! به نظر می‌رسد این سازمان‌ها مرده‌اند و حیات سیاسی آن‌ها بر اساس امیال شیطانی جنایتکاران جهانی ادامه دارد!!



اکنون وقت آن است که جوانان خداجو و مبارز و آزادی‌خواهان سراسر جهان بیرق مبارزه با صهیون غاصب را بر دوش کشیده و تصمیم نهایی را در پایان دادن به جنایات حرامیان کودک‌کش به منصه ظهور رسانند و اسطبل‌های آمریکایی مستقر در کشورهای منطقه را با موشک‌های مقاومت منهدم و نیروهای مستقر در آن‌ها تارومار و برای همیشه منطقه را از لوث وجود نحس و کثیفشان استبراء نمایند.



احمدحسین فلاحی



رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف/



پایان پیام

  • کد خبر : 371634
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم