خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/20 - 13:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آقازاده دافساری:

جمهوری اسلامی قطعا در زمان و مکان مناسب ضربه وسیع‌تری به رژیم صهیونیستی خواهد زد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: جمهوری اسلامی قطعا در زمان و مکان مناسب ضربه وسیع‌تری را به رژیم صهیونیستی خواهد زد و رژیم صهیونیستی خواهد فهمید که جمهوری اسلامی در مقابل هر عملی که منجر به خسارت ایران و جبهه مقاومت شود بیکار نمی‌ماند و به درستی جبران خواهد کرد.

سید علی آقازاده دافساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اقدام تجاوزگرانه به کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی را مغایر با قوانین بین‌المللی دانست و گفت: علیرغم اینکه عمده کشورهای دنیا رژیم صهیونیستی را محکوم کرده است، این رژیم مورد حمایت همه‌جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است لذا امکان این وجود دارد تا سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای دیگر با وجود محکومیت این رژیم نتوانند کاری انجام دهند و یا اینکه تحت تأثیر قرار نگیرند و توجهی به افکار عمومی و قوانین بین‌الملل نشود.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جمهوری اسلامی قطعا در زمان و مکان مناسب ضربه وسیع‌تری را به رژیم صهیونیستی خواهد زد و رژیم صهیونیستی خواهد فهمید که جمهوری اسلامی در مقابل هر عملی که منجر به خسارت ایران و جبهه مقاومت شود، ساکت نمی‌ماند و به درستی جبران خواهد کرد.

وی در واکنش به سفر امروز وزیر امور خارجه کشورمان به سوریه نیز بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران روابط ویژه‌ای با دولت سوریه داشته و این روابط به شکل مداوم مبادله می‌شود، مسئولین سوری نیز به ایران آمده و بین هر دو کشور در حوزه سیاسی، فرهنگی ، دفاعی ... روابط نزدیک و راهبردی وجود دارد و لذا این سفر در راستای سفرهای قبلی انجام شده، اگرچه برخی تحولات منطقه و فلسطین و مسائل غزه از نزدیک پیگیری می‌شود.

وی در ادامه به حادثه اخیر و حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بروز این حادثه در جریان مسائل اخیر بوده و امکان این نیز وجود دارد که این مأموریت نیز در راستای اتفاقات اخیر باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376974
کلمات کلیدی
مهدیه قربانی
خبرنگار

مهدیه قربانی

آخرین اخبار