خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/28 - 11:19
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
سرویس : سیاسی
محمد بیگی مطرح کرد؛

جریان دروغین "زن، زندگی، آزادی" با بصیرت و آگاهی مردم شکست خورد

عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با تاکید بر اینکه جریان دروغین "زن، زندگی، آزادی" با بصیرت و آگاهی مردم شکست خورد، گفت: بهترین راه برای قدردانی از مردم خدمتصادقانه و جهادی است.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به مناسبت سالگرد اغتشاشات، گفت: متاسفانه در اغتشاشات شاهد قربانی کردن تعدادی از زنان، دختران و جوانان توسط دشمنان بودیم که طعمه جریان‌های استکبار جهانی شدند و ناخواسته یا نادانسته و یا با فریب یک سری از افراد که وارد جریان‌های تخریبی و ضد مردمی شدند، هزینه‌هایی مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ضرر و زیان‌های ناامنی را برای کشور ایجاد کردند که منجر به ضرر و زیان در اقتصاد کشور شد، امنیت خانواده‌ها به مخاطره افتاد و باعث به شهادت رسیدن عده‌ای از عزیزان فراجا، بسیج و مدافعان امنیت کشور، مردم، نخبگان و جهادگران شد.



وی افزود: جامعه ایرانی در سوگ این عزیزان که آینده سازان کشور بودند، نشست و دشمن عمق رذالت پشت پرده خود و خباثت و کینه توزی نسبت به جمهوری اسلامی ایران را نشان داد. عده کمی در داخل کشور هرچند خیلی اندک اما با این جریانات همراهی کردند که روسیاهی و لکه ننگی برای این افراد و ستون پنجم وابسته به دشمن بود، ملت مقاومت خود را نشان داد و ثابت شد که کشور ایران با این لرزه‌ها از پای در نمی‌آید.



نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از افراد به نام خونخواهی و با نام دروغین جریان "زن، زندگی، آزادی" تلاش داشتند در کشور ناامنی اجتماعی و روانی ایجاد کنند که برخی از این فعالیت‌ها دل مردم و خانواده‌های شهدا را به درد آورد، عده ای بر موج‌های  ضد اجتماعی، اقتصادی و سیاسی سوار شدند، به تخریب فرهنگی، به هم زدن پیوندهای اجتماعی و قومی و حتی  احتکار روی آوردند و سعی کردند بازار اقتصادی و اشتغال را هم را راکد کنند اما شاهد شکست جریان دروغین "زن، زندگی، آزادی" با بصیرت و آگاهی مردم هستیم.



یک نگاه گذشته نگر و عبرت آموز به اغتشاشات داشته باشید



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: یک نگاه گذشته نگر و عبرت آموز به اغتشاشات سال گذشته نشان دهنده جنگ تمام عیار ترکیبی و شناختی دشمن علیه ایران است، وقتی با افرادی که در جریان اغتشاشات دستگیر شدند صحبت می‌کنیم؛ اکثریت آنان ابراز ندامت و پشیمانی می کنند و منشاء کار خود را اخبار واصله از فضای مجازی می‌دانستند، حتی بعضی از سلبریتی‌ها و چهره ها که بازنده این ماجرا بودند،از ملت و جامعه ایرانی و عرصه هنر دور شدند و مقابل مردم خود ایستادند.



وی افزود: برخی از آنان هنوز هم بر این آتش دامن می‌زنند اما به آنان و دشمنان قسم خورده اعلام می‌کنیم که مردم ایران با قوت نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب خود ایستاده اند و با فضای جنگ ترکیبی و جنگ شناختی نیز مبارزه خواهند کرد.



محمدبیگی عنوان کرد: این ملت حضور چند میلیونی در مراسم اربعین داشتند و در مراسم راهپیمایی و دسته عزاداری حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) نیز مقتدرانه شرکت کردند، بی تردید تا وقتی که پرچم امام حسین(ع) بالاست و این ملت سیاه پوش این امام عزیز و رهرو آرمان‌های ایشان هستند، از توطئه‌های دشمن نمی‌ترسیم.



عدالت و احقاق حقوق مردم بر مبنای نظام قرآنی و اسلامی باشد



وی تاکید کرد: افرادی که به نظام جمهوری اسلامی ایران شک کردند و یا ضربه زدند، باید شناخت خود را از  ولایت فقیه، رهبری، اصول قانون اساسی و سه قوه بیشتر کنند، مطمئن باشند که نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام متعالی برای ایجاد عدالت و احقاق حقوق مردم بر مبنای نظام قرآنی و اسلامی و مردم سالاری دینی است.



نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به مسئولان تاکید کرد: مسئولان و متولیان بدانند با گذشت یک سال از اغتشاشات بی شک مردم مرز خود را با ضدانقلاب مشخص کرده اند، حال نوبت آن هاست که با تلاش‌های جهادی و شبانه روزی برای مردم و انقلاب در عرصه باشند. بی تردید نارضایتی ها از عملکرد مسئولان آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد که آتش زیر خاکستر را برای نافرمانی‌های مدنی مهیا می‌کند و منجر به ایجاد هسته‌هایی برای ضربه زدن به کیان نظام جمهوری اسلامی، اعتماد و امنیت مردم و جامعه می‌شود و دشمن فرصت را برای فرافکنی و تفرقه افکنی مغتنم می‌شمارد.



محمدبیگی اظهار کرد: قطعاً بهترین راه تشکر از مردمی که در ایام تحمیل جنگ فتنه اغتشاش سربلند بیرون آمدند و روح الله عجمیان‌ها، آرمان علی وردی ها را تقدیم کردند، شهدای مظلوم و مقتدر نیروی انتظامی، مدافعان حرم را در سوریه و مدافعان امنیت را دادند و حتی حمیدرضا الداغی را که جان خود را برای دفاع از حیثیت و آبروی یک دختر دادند، کار است و کار است و کار.



وی تصریح کرد: بهترین کاری که برای قدردانی از مردم باید کرد خدمت صادقانه و شبانه روزی و جهادی برای آنان است، در حوزه ساماندهی فضای ولنگار مجازی و تقویت هویت ملی و دینی و تامین امنیت اقتصادی و روانی و اجتماعی مردم باید اقدام کنیم تا اعتماد عمومی افزایش یافته و سرمایه اجتماعی کشور ارتقا یابد. نکته دیگر مهار مشکلات معیشتی، تورم اقتصادی و احترام متقابل به مردم است، اگر مردم خدمت مسئولان را در ادارات و دیگر سازمان‌ها و نهادها ببینند قطعاً قدردان خواهم بود. مسئولان حتی اگر نمی‌توانید پاسخگوی مردم باشید با آنان همدردی کنید، بهترین راه برای ما مسئولان خدمت به مردم است ما آگاه‌ترین مردم دنیا را داریم و انقلاب ما تا اینجا با پشتوانه مردمی پیش رفته است. انتخابات در پیش است و مردم نتیجه انتخابات را مشخص می‌کنند، لذا باید بستر انتخاباتی سالم و پرشور فراهم شود.



محمدبیگی در پایان گفت: بهترین راه برای ما مسئولین خدمت خالصانه و پاسخگویی به مردم در تمام لحظات است، مبادا شانه خالی کنید و دچار غرور، رخوت، مقام پرستی و جاه پرستی شوید. در نهایت مردم تکلیف خود را با فتنه‌گران و ساکنان فتنه مشخص کرده و می‌کنند و پشت سر مقام معظم رهبری، ولایت فقیه محکم تا پرچمداری حضرت امام زمان(عج) ایستاده اند و این نهضت ادامه دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 368393
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار