خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/29 - 16:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس کمیسیون شوراها در پیامی؛

جبهه مقاومت پاسخ سختی به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی می دهد

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: سکوت هیچ انسان آزاده‌ای در مقابل جنایت جنگی که در غزه رخ داده جایز نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،   محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در پیامی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت مردم بی گناه و بی دفاع فلسطینی را محکوم کرد.



متن این پیام به شرح زیر است:

 رژیم خونخوار و سفاک صهیونیستی یکی از بی رحمانه ترین جنایات تاریخ را با حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه مرتکب شد و با این عمل غیرانسانی قلب میلیون ها نفر از مردم مسلمان و غیرمسلمان را به درد آورد.



با نگاهی به تاریخ و جنگ هایی که تاکنون در سطح بین الملل رخ داده است، چنین عمل بی رحمانه ای را نخواهیم یافت زیرا بیمارستان ها سرپناهی امن برای درمان مردم بی دفاع به شمار می رود.



همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این رژیم خونخوار رو به پایان است و جبهه مقاومت پاسخ این اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی را خواهد داد.



سکوت هیچ انسان آزاده‌ای در مقابل این جنایت جنگی که در غزه رخ داده جایز نیست و باید تا پایان این رژیم سفاک یکصدا فریاد زد.



بدون شک جبهه مقاومت پاسخ سختی را به این عمل غیرانسانی رژیم صهیونیستی خواهد داد و طوفان دیگری به مانند طوفان الاقصی شاهد خواهیم بود واثر ناپاکی این رژیم از کره زمین محو خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 370274
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار