خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 07:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فلاحی در پیامی:

جبهه مقاومت درس فراموش‌نشدنی به صهیونیست‌ها خواهد داد

رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس، با یادآوری اینکه اقدامات جنون‌آمیز رژیم وحشی صهیونیستی نشان از شکست فاحش در جبهه‌های نبرد دارد تاکید کردکه به زودی جبهه مقاومت درس فراموش‌نشدنی به صهیونیست‌ها خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمدحسین فلاحینماینده مردم همدان و فامنین و رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی در قالب پیامی ضمن تبریک و تسلیت به اسماعیل هنیه (زید عزه) رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به دلیل شهادت فرزندان و نوه‌هایش این جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را بر آمده از خوی حیوانی و نشان از شکست فاحش آن در جبهه‌های نبرد دانست و تاکید کرد به زودی جبهه مقاومت درس فراموش‌نشدنی به صهیونیست‌ها خواهند داد.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برادر مجاهد آقای اسماعیل هنیه (زید عزه)

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس

سلام علیکم بماصبرتم

شهادت فرزندان و نوه های عزیزتان را به محضر جنابعالی و خانواده محترم و سایر مجاهدان در جنبش مقاومت اسلامی حماس تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بدون تردید این اقدامات جنون‌آمیز رژیم وحشی صهیونیستی بر آمده از خوی حیوانی آن و نشان از شکست فاحش در جبهه‌های نبرد دارد.

ما تداوم این جنایات علیه مردم مظلوم غزه و مجاهدان فلسطینی را محکوم کرده و مسئولیت آن را بر عهده رژیم مستکبر آمریکا و کشورهای هم پیمان رژیم در اروپا می‌دانیم که تمام قد از جنایات سگ هارشان در منطقه حمایت می‌کنند. ان شاالله به زودی جبهه مقاومت درس فراموش‌نشدنی به صهیونیست‌ها خواهند داد.

ما در فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی همواره در کنار شما خواهیم بود.

احمد حسین فلاحی

رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی./

پایان پیام

  • کد خبر : 377063
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار