خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 14:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مطورزاده با اشاره به بازدید وزرای راه و کشور از مرز شلمچه؛

جاده خرمشهر به اهواز باید ایمن‌سازی شود

نماینده مردم خرمشهر در مجلس با اشاره به بازدید وزرای راه و کشور از مرز شلمچه، گفت: جاده خرمشهر به اهواز که شریان حیاتی و اصلی است، وضعیت خوبی ندارد بنابراین باید اقدامات لازم برای ایمن‌سازی آن انجام شود.

مصطفی مطورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره آخرین وضعیت تردد زائرین اربعین از مرز مهران، گفت: در روزهای گذشته وزاری راه و شهرسازی و کشور به منظور بررسی روند تردد زوار اربعین حسینی وارد خرشمهر و از نقطه مرزی شلمچه بازدید کردند؛ علیرغم اینکه 40 درصد زوار از استان ما عبور می‌کنند اما زیرساخت‌ها و شریان‌های ارتباطی وضعیت مناسبی ندارند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جاده خرمشهر به اهواز که شریان حیاتی و اصلی است، وضعیت خوبی ندارد و  روزانه شاهد تلفات جانی در این مسیر هستیم؛ این جاده موردبی توجهی وزارت راه قرار گرفته است و حتی با وجود اینکه ستاد اربعین اعتبارات مناسبی در اختیار داشت و اما کمک قابل توجهی به ایمن‌سازی و تعریض این جاده نکرده است، شرکت های نفتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و توجهی نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: ما گره‌های ترافیکی بسیاری بین خرمشهر و شلمچه داریم که حتی در شب‌ها تردد مردم بومی نیز با مشکل روبه رو می‌شود بنابراین باید رسیدگی به جاده خرمشهر و اهواز در اولویت قرار گیرد، که از وزیر راه و شهرسازی خواسته شد به این امر توجه کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382778
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار