خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/21 - 12:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ساعدی:

تک‌روی تاثیر گذاری فراکسیونی را کاهش می‌دهد/ برخی در تلاشند با موازی کاری نتیجه انتخابات هیات رئیسه را تضعیف کنند

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تاکید کرد: اعضای فراکسیون باید به تصمیم جمعی احترام بگذارند. اگر افراد تنها به فکر خود اکتفا کند ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرد. بنابراین لازم است که افراد به تصمیم فراکسیون پایبند باشند. امیدوارم نمایندگان با فراکسیون خود هم رای و هم سو شوند تا دید حزبی، فراکسیونی و جمعی در کشور به فرهنگ تبدیل شود.

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از تصمیمات فردی برخی از اعضای فراکسیون، گفت: اعضای فراکسیون باید به تصمیم جمعی احترام بگذارند. فراکسیونی حرکت کردن یعنی حزبی حرکت کردن، اما چون احزاب در کشور ما هنوز دوران طفولیت خود را سپری می‌کند، بنابراین حزب و تشکل‌ها زیاد تعیین کننده نیستند. این در حالی است که فراکسیونی حرکت کردن بسیار می تواند موثر واقع شود.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: احترام به نظر افراد هم طیف، هم سو و هم فکر یک ارزش است و باید به این سمت و سو حرکت کنیم زیرا تصمیم گرفتن به صورت جمعی یقینا پخته تر و موثرتر خواهد بود و ما نباید به تنهایی فکر و عمل کنیم. اگر افراد تنها به فکر خود اکتفا کند، ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرد. بنابراین لازم است که افراد به تصمیم فراکسیون پایبند باشند. امیدوارم نمایندگان با فراکسیون خود هم رأی و هم سو شوند تا دید حزبی، فراکسیونی و جمعی در کشور به فرهنگ تبدیل شود.



این نماینده مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تشتت آرا موجب تضعیف فراکسیون است. در انتخابات هیات رئیسه به هر حال فهرست فراکسیون برنده می‌شود اما برخی در تلاش هستند با موازی کاری نتیجه انتخابات هیات رئیسه را تضعیف کنند. بنابراین اگرچه فردی رای دادن حق افراد است اما تک روی تاثیر گذاری فراکسیونی را کاهش می دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361544
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار